Przetargi.pl
Remont wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1/Podwale 29,30.

Sąd Okręgowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-046 Wrocław, ul. Sądowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 37 04 295, , fax. 713444959
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
    ul. Sądowa 1
    50-046 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 37 04 295, , fax. 713444959
    REGON: 32507336091000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1/Podwale 29,30.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie wybranych pomieszczeń (sala rozpraw nr 2 i 3 z salami narad wraz z remontem stałych i ruchomych elementów wystroju oraz projektem wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, a także remont cel dla aresztantów z pomieszczeniami towarzyszącymi i remont pomieszczenia przy kotłowni) w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1/Podwale 29,30. Łączna powierzchnia remontowanych pomieszczeń wynosi 518,00 m2. W zakres prac wchodzą roboty budowlane i konstrukcyjne oraz roboty instalacyjne (branża sanitarna i elektryczna). Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: I. Remont sal rozpraw nr 2 i 3 wraz salami narad: -wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji – z wykorzystaniem istniejących kanałów wentylacyjnych, wyprowadzonych ponad dach wraz z montażem centrali nawiewno-wywiewnej - dotyczy obu sal; - zmiana aranżacji strefy stołu sędziowskiego w zakresie ustawienia biurka dla protokolanta – przewiduje się wykorzystanie biurka istniejącego i przesunięcie go w miejsce przygotowanego wycięcia w blacie stołu (aktualnie biurko protokolanta jest nieprawidłowo wycofane do tyłu podium) - dotyczy obu sal; - przesunięcie dwóch stopni drewnianych prowadzących na podium w związku ze zmianą lokalizacji biurka dla protokolanta - dotyczy obu sal ; - uporządkowanie tras kabli komputerowych – w porozumieniu z Oddziałem Informatycznym Sądu kable należy przeprowadzić jak najmniej kolizyjnymi trasami i przykryć od góry wyoblonymi listwami podłogowymi w kolorze dopasowanym do koloru parkietu (parkiet mahoniowy) - dotyczy obu sal ; - naprawa i konserwacja wszystkich elementów drewnianych tzn.: m.in. boazerii i mebli znajdujących się na sali rozpraw, zarówno ławek dla publiczności, barierek, jak i stołów sędziowskich oraz ławek i stołów dla stron – powierzchnie blatów stołów sędziowskich , stołów dla stron oraz ławek należy przeszlifować, zabejcować ze scaleniem kolorystycznym do istniejącego odcienia oraz pomalować dwukrotnie lakierem poliuretanowym do mebli na półmat, z uzyskaniem jednolitej powierzchni, jak istniejąca - dotyczy obu sal; - remont istniejących drewnianych parapetów okiennych – przeszlifowanie i malowanie lakierem do drewna półmat o parametrach i kolorze jak lakier zastosowany do mebli i boazerii - dotyczy obu sal; - naprawa drobnych uszkodzeń tynków wynikających z bieżącej eksploatacji pomieszczeń oraz przekuć związanych z wykonaniem instalacji wentylacji i klimatyzacji - dotyczy obu sal; - wymiana uszczelek i okuć w oknach PCV- zastosować profesjonalny system uszczelek TPE-V z termoplastycznego elastomeru olejowego; wymienić okucia w dolnych skrzydłach dwóch okien przy stole sędziowskim - ze względu na znaczny ciężar skrzydeł okiennych rezygnuje się z funkcji uchyłu skrzydła, w to miejsce zastosować należy okucie z ogranicznikiem rozwarcia skrzydła z hamulcem ciernym oraz z mikrowentylacją, w pozostałych oknach wykonać wymianę pojedynczych wyeksploatowanych okuć - dotyczy obu sal; - mycie grzejników ciepłą woda z dodatkiem detergentu - dotyczy obu sal; - malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbą akrylową, po uprzednim umyciu i zagruntowaniu - dotyczy obu sal; - renowacja parkietów na sali i podium sędziowskim z naprawą ewentualnych rozszczelnień klepek i malowanie trzykrotne lakierem dwuskładnikowym, chemoutwardzalnym - dotyczy obu sal; - remont sal narad przylegających do sal rozpraw wraz z pomieszczeniem zaplecza – sprawdzenie stanu tynków, wykonanie koniecznych napraw ubytków i spękań tynku, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą akrylową, po uprzednim umyciu i zagruntowaniu, oczyszczenie i ponowne malowanie z podbarwieniem drewnianych parapetów, wymiana uszczelek oraz sprawdzenie okuć w oknach z ich regulacją lub wymianą, cyklinowanie i malowanie parkietu (listwy do wymiany na nowe) - dotyczy obu sal; - renowacja drzwi sal rozpraw i sal narad – drzwi wejściowe dwuskrzydłowe 2 kpl. zakwalifikowano do kompleksowej renowacji (naprawa uszkodzeń metodą dostosowaną do rozmiaru uszkodzenia, wymiana ozdobnej listwy profilowanej na obwodzie płycin, szlifowanie przy użyciu papierów ściernych o odpowiedniej grubości, malowanie laserunkowe półmat mahoń, regulacja zamków i okuć, wymiana uszczelek), pozostałe drzwi 9 kpl. (skrzydła i ościeżnice) zakwalifikowano do renowacji mającej na celu odświeżenie wyglądu i polegającej na naprawie drobnych uszkodzeń, przemalowaniu drzwi, regulacji zamków i zawiasów - dotyczy obu sal; - sprawdzenie i likwidacja przyczyn zawilgocenia ościeża okna przy podium sędziowskim na sali rozpraw nr 3. II. Remont cel dla aresztantów z pomieszczeniami towarzyszącymi: toaleta, korytarze oraz pomieszczenia sąsiednie): - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą akrylową po uprzednim uzupełnieniu ubytków, umyciu i zagruntowaniu powierzchni; - oczyszczenie betonowej podłogi i pomalowanie dwukrotnie farbą chlorokauczukową do betonu przeznaczoną do zastosowań wewnętrznych. III. Remont pomieszczenia technicznego przy kotłowni: - demontaż dotychczasowej metalowej, ażurowej rampy komunikacyjnej biegnącej wzdłuż dwóch ścian i opartej na wspornikach; - wykonie nowej konstrukcji stalowej, dla nowej rampy o zmienionej trasie i dla ułożenia podłogi z blachy ryflowanej – środek pomieszczenia będzie stanowił dodatkową powierzchnię odstawczą do celów gospodarczych, część składowa pomieszczenia zamykana na klucz winna być obudowana siatką ocynkowaną umieszczoną w stalowych ramach; - w poziomie rampy, równym poziomowi podłogi części składowej wykonać dwie klapy rewizyjne z zaczepem dla umożliwienia wejścia i wyprostowania sylwetki dla pracownika technicznego do obsługi urządzeń znajdujących się pod rampą; - ze względu na warunki wilgotnościowe panujące w pomieszczeniu technicznym i sąsiednich wzdłuż ściany zewnętrznej należy: skuć istniejący tynk do wysokości parapetów okiennych, powierzchnię ściany oczyścić mechanicznie z resztek zapraw, na odsłoniętym murze usunąć spoiny do głębokości ok 2,0 cm, założyć nowy tynk renowacyjny WTA zgodnie z technologią. Budynek będzie użytkowany w trakcie prowadzenia remontu. W związku z tym, że roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, w godzinach pracy Sądu, tj. od 7:30 do 15:30 mogą być wykonywane tylko te roboty, które nie będą zakłócać pracy Sądu. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) dokumentacja projektowa składająca się z: a) projektu wykonawczego, b) przedmiaru robót, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 2. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zostały wykonane przez AUTORSKĄ PRACOWNIĘ ARCHITEKTURY „LINEA’’ ANNA MORASIEWICZ z siedzibą przy ul. gen. Ludwika Mierosławskiego 9, 51-682 Wrocław.Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik nr 1 do SIWZ i są jej integralną częścią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach