Przetargi.pl
Remont wybranych pomieszczeń i korytarzy w budynku Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska, Wydział Oceanotechniki Okrętownictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 347 11 79 , fax. +48 58 341 47 12
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska, Wydział Oceanotechniki Okrętownictwa
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 347 11 79, fax. +48 58 341 47 12
    REGON: 00000162000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych pomieszczeń i korytarzy w budynku Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont wybranych pomieszczeń i korytarzy w budynku Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej. Budynek Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej powstał w połowie lat siedemdziesiątych dwudziestego stulecia, w technologii szkieletowej jako monolityczny. Wypełnienie ścian wykonano jako murowane z gazobetonu o grubości 24 cm. Budynek jest palowany, o konstrukcji murowanej z elementami żelbetowymi. Wykończenie wewnętrzne w postaci tynków cem - wap. uprzednio malowanych. W obiekt wtórnie wbudowano szereg zabudów z boazerii i meblościanek. Na podłogach znajdują płytki podłogowe PCV, a w niektórych pomieszczeniach dodatkowo położona jest wykładzina podłogowa dywanowa. Stolarka okienna - PCV zespolona. Drzwi wewnętrzne pomieszczeń - typowe, płycinowe, drewniane, drzwi korytarzowe i wejściowe - aluminiowe z przeszkleniem. Zakres obejmuje następujące roboty budowlane: 1) wykonanie drobnych prac tynkarskich, 2) wykonanie prac malarskich, 3) wymianę wykładzin i płytek PCV posadzkowych na wykładziny PCV i wykładzinę dywanową, 4) naprawę i malowanie stolarki drzwiowej, 5) wymianę oświetlenia i gniazd wtykowych. Zamawiający planuje wykonywanie prac poprzez ich etapowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach