Przetargi.pl
„REMONT WYBRANYCH ODCINKÓW DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY OLSZTYNEK”

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 51954 50, , fax. 895 195 457
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1
    11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 51954 50, , fax. 895 195 457
    REGON: 52933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztynek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „REMONT WYBRANYCH ODCINKÓW DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY OLSZTYNEK”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „REMONT WYBRANYCH ODCINKÓW DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY OLSZTYNEK”. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach wybranych odcinków dróg gruntowych zlokalizowanych na terenie gminy Olsztynek w 2017 roku. Lokalizacja odcinków dróg zaznaczone zostały na mapach poglądowych stanowiących załączniki nr 5-10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST) stanowiącymi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca będzie realizował naprawy cząstkowe dróg gruntowych lub remonty cząstkowe nawierzchni dróg gruntowych na wybranych odcinkach. Remonty będą stanowiły zespół zabiegów technicznych, polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni t.j.: likwidacji ubytków, zastoisk wody, wybojów, zagłębień oraz osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również hamujących proces powiększania się powstałych uszkodzeń. Sprzęt niezbędny do wykonania zadania: równiarka drogowa samojezdna, walec wibracyjny samojezdny, koparka. Materiał do uzupełniania ubytków nawierzchni w zależności od potrzeb kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5 mm oraz 0-63,0 mm. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego. W zakres przedmiotowych robót wchodzą roboty przygotowawcze, dwukrotny albo trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) oraz dwukrotny albo trzykrotny przejazd walcem odcinkiem naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). 2. Zakup, dostarczenie, wbudowanie oraz zagęszczenie kruszywa drogowego. W zakres przedmiotowych robót wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa, roboty przygotowawcze, profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, równomierne rozścielenie kruszywa do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego oraz jej zagęszczenie przy użyciu zestawu równiarka drogowa i walec drogowy. 3. Zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie kruszywa drogowego wraz z niezbędnym korytowaniem oraz wywiezieniem urobku w celu utrzymania istniejącego poziomu nawierzchni jezdnej odcinka dróg. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi niezbędne miejscowe korytowanie nawierzchni drogi gruntowej wraz z wywiezieniem urobku, zakup i dostarczenie kruszywa łamanego, prace przygotowawcze, profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, równomierne rozścielenie kruszywa do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego oraz jego zagęszczenie przy użyciu zestawu równiarka drogowa i walec drogowy. 4. Odwodnienie odcinków dróg za pomocą koparki podsiębiernej. W zakres prac wchodzi odwodnienie odcinków dróg gminnych poprzez wykopanie odpowiednich rowków, mających za zadanie odpływ wód opadowych oraz roztopowych. 5. Miejscowe wzmocnienie podłoża geowłókninami lub geokratami Wzmacnianie podłoża gruntowego geokratami o wysokości 10 cm obmiar = 1,000 m2 Wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami na gruntach o umiarkowanej nośności sposobem mechanicznym. 6. Miejscowe oczyszczanie przepustów oraz rowów przydrożnych. 7. Wykonanie nowych przepustów oraz rowów przydrożnych do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego 8. Pozostały przedmiot zamówienia został określony w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym szczegółowym. 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach