Przetargi.pl
Remont wybranych obiektów na terenie Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1, w zakresie elewacji i dachów, murów, bram i drzwi oraz innych elementów wskazanych w dokumentacji projektowej.

Sąd Okręgowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50046 Wrocław, ul. Sądowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 37 04 295 , fax. 713444959
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
    ul. Sądowa 1
    50046 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 37 04 295, fax. 713444959
    REGON: 32507336091
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych obiektów na terenie Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1, w zakresie elewacji i dachów, murów, bram i drzwi oraz innych elementów wskazanych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie wybranych obiektów na terenie Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1, w zakresie elewacji i dachów, murów, bram i drzwi oraz innych elementów wskazanych w dokumentacji projektowej. 2. Zakres zamówienia obejmuje remont: - fragmentów elewacji budynków leżących w granicach działki Sądu Okręgowego i Prokuratury Okręgowej; - elewacji i dachów budynków gospodarczych leżących w granicach działki Sądu Okręgowego i Prokuratury Okręgowej (z wyjątkiem garaży dobudowanych do segmentu D, należących do Prokuratury Okręgowej); - murów od strony działki nr 51 AM32 (część północna); - fragmentów nawierzchni (niewielkie nierówności miejscowe – zagłębienia i wybrzuszenia); - remont cokołu ogrodzenia od strony ul. Podwale. Łączna powierzchnia remontowanych elewacji i murów, liczona bez otworów bram, drzwi, okien wynosi 1110,99 m2. 3. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: - roboty przygotowawcze i zabezpieczające; - roboty demontażowe; - renowację ścian licowanych cegłą; - renowację elementów kamieniarskich z piaskowca czerwonego i granitu; - wykonanie tynków renowacyjnych WTA w strefie cokołowej ścian budynków gospodarczych, - renowację tynków tradycyjnych; - uzupełnienie profilu gzymsu; - skucie odbojów w otworach wymienianych bram garażowych; - naprawę elementów betonowych (nakrywy); - przebicie otworu nawiewnego w ścianie pralni; - wymianę nakryw murów z dachówki ceramicznej z gąsiorami; - gruntowanie i malowanie tynków i betonu; - renowację bram istniejących (malowanie ręczne, cynkowanie ogniowe, malowanie proszkowe w zależności od typu bramy); - wymianę 3 sztuk bram garażowych na nowe segmentowe; - wymianę drzwi pralni na drewniane ocieplone; - renowację oraz wymianę drzwi (stalowych i drewnianych); - renowację innych elementów ślusarskich (kraty, siatki, wywietrzaki); - wykonanie parapetów zewnętrznych ceramicznych; - wymianę daszków nad drzwiami; - remont pokrycia dachowego dachów garaży (pokrycie z papy termozgrzewalnej); - remont cząstkowy nawierzchni z kostki; - wymianę odcinka kanalizacji ogólnospławnej; - remont cokołu ogrodzenia fosy budynku Sądu Okręgowego od strony ulicy Podwale. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) dokumentacja projektowa składająca się z: a) projektu budowlanego, b) projektu wykonawczego, c) przedmiaru robót 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5.Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wykonane przez firmę HEXAGON Sp. z o.o., ul. Olszewskiego 22, 51-643 Wrocław. Dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik nr 1 do SIWZ i są jej integralną częścią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert wszyscy wykonawcy będą zobowiązani przekazać w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wykonawców występujących jako wspólnicy spółki cywilnej, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach