Przetargi.pl
„Remont wybranych dróg gminnych na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce”

Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-125 Wawrzeńczyce, Wawrzeńczyce
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 2874003, 2874007 , fax. 0-12 2874003, 2874007
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce
    Wawrzeńczyce 57
    32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie
    tel. 0-12 2874003, 2874007, fax. 0-12 2874003, 2874007
    REGON: 53229200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igwa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont wybranych dróg gminnych na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dwóch wybranych dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w ramach Funduszu Dróg Samorządowych: droga gminna nr 600010K Igołomia „Luborzyczka” – OSP w miejscowości Igołomia km 0+010–1+631; droga gminna nr 600018K Pobiednik Wielki – Pobiednik Mały w miejscowościach Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki km 0+011–1+599. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część nr 1: Remont drogi gminnej nr 600010K Igołomia „Luborzyczka” – OSP w miejscowości Igołomia km 0+010–1+631 Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce” Zakres robót: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe nawierzchni bitumicznej – frezowanie, - przebrukowanie chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo piaskowej, - wykonanie warstw bitumicznych, - remont istniejącego pobocza poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie braków kruszywem kamiennym wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, - odmulenie/oczyszczenie istniejących rowów obustronnych, wraz z odmuleniem istniejących przepustów. Część nr 2: Remont drogi gminnej nr 600018K Pobiednik Wielki – Pobiednik Mały w miejscowościach Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki km 0+011-1+599, Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce” Zakres robót: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe nawierzchni bitumicznej – frezowanie, - wykonanie warstw bitumicznych, - remont istniejącego pobocza poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie braków kruszywem kamiennym wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, - odmulenie/oczyszczenie istniejących rowów obustronnych, wraz z odmuleniem istniejących przepustów, - wymiana nawierzchni istniejących zatok postojowych. 3. Zamówienie obejmuje również: 1) ewentualne koszty związane z organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) – bez opłat za zajęcie dróg gminnych. 2) koszty związane z zapleczem budowy. 3) koszty związane z zabezpieczeniem terenu robót. 4) dokumentację powykonawczą – 2 kpl. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 9.1. i 9.2. do SIWZ; 2) Przedmiar robót (1÷12) – załącznik nr 8.1. i 8.2. do SIWZ; 3) Dokumentacja techniczna – materiały do zgłoszenia robót – załącznik nr 16.1. i 16.2. do SIWZ. 5. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) przedmiarem robót; 2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3) dokumentacją techniczną; 4) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi; 5) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 6) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 6. Inwestycja jest dofinasowana ze środków ministerialnych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 7. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Na etapie realizacji zamówienia w każdym przypadku gdy będą stosowane rozwiązania równoważne należy uzyskać akceptację autora projektu i inspektora nadzoru na piśmie. 9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej przedmiotowych dróg gminnych w oparciu o mapę orientacyjną stanowiącą Zał. nr 15 do SIWZ. Ofertę należy opracować na podstawie niniejszej specyfikacji, przedmiarów robót oraz ewentualnej wizji w terenie. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 10. Szczegółowy zakres robót, czasookresy oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane roboty określał będzie harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy robót – zwany dalej harmonogramem realizacji przedmiotu umowy. Harmonogram zostanie przygotowany przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie pisemnej i elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), na podstawie złożonej oferty (kosztorys ofertowy) oraz będzie podlegał zatwierdzaniu przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) dla części nr 1 – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysiące złotych), 2) dla części nr 2 – 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: • pieniądzu • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancjach bankowych • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310 t.j. ze zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce: Bank Spółdzielczy w Proszowicach O/Wawrzeńczyce; Nr rachunku: 29 85970001 0050 0500 0130 0044 – z dopiskiem „Wadium - „Remont wybranych dróg gminnych na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, Część nr ……… (wskazać nr części zamówienia której dotyczy wadium); nr sprawy: GK.271.12.2019”, 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Urzędu Gminy pok. Nr 2 lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takich przypadkach oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2) W przypadku podpisywania oferty przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w dokumentach rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach