Jednostka Wojskowa Nr 2573 ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 750 20 98 , fax. 42 750 21 01
- Data zamieszczenia: 2012-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 2573
ul. Konstantynowska 85 85
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 42 750 20 98, fax. 42 750 21 01
REGON: 10106725600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wrót garażowych w budynku nr 44 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 1 ) i rozbiórka budynku nr 57 wraz z rekultywacją terenu w Nowym Glinniku ( zadanie nr 2 ) numer sprawy 105/ZP/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont wrót garażowych w budynku nr 44 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 1) i rozbiórka budynku nr 57 wraz z rekultywacją terenu w Nowym Glinniku ( zadanie nr 2 ) numer sprawy 105/ZP/12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do poszczególnych zadań zawierają przedmiary robót (załącznik nr 2 do SIWZ) i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211311
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 - 1000,00 zł (słownie złotych: tysiąc i 00/100 ) Dla zadania nr 2 - 3500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset i 00/100 ) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4.W przypadku wniesienia wadium przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w innej formie niż pieniężna wymaga się, aby z treści dokumentu jednoznacznie wynikało, że gwarancja/poręczenie obejmuje wszystkie podmioty występujące wspólnie. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy Łódź Nr konta: 49 1010 1371 0062 4613 9120 0000 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na remont wrót garażowych w budynku nr 44 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 1 ) i rozbiórka budynku nr 57 wraz z rekultywacją terenu w Nowym Glinniku ( zadanie nr 2 ) (nr sprawy 105/ZP/12). 6.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej dozwolonej formie niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji należy złożyć przed terminem składania ofert w Kancelarii Jawnej Zamawiającego tj. Jednostka Wojskowa 2573, ul. Konstantynowska 85, Zgierz, budynek nr 2, I piętro pok. 114, a kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Kancelaria czynna jest codziennie w godz.7:30 - 10:00 i 12:00-15:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie budynku B Domu Pomocy Społecznej Borówek do przepisów ochrony przeciwpożarowej - w zakresie montażu drzwi ppoż. oraz uszczelnienia przepustów w pomieszczeniach kotłowni węglowej.
Dodano: 2014-09-11 - Montaż drzwi wewnętrznych przeciwpożarowych oraz naprawa mocowania zamontowanych drzwi przeciwpożarowych w budynku Urzędu Miasta Kutno, pl. marsz. J. Piłsudskiego 18
Dodano: 2014-03-04 - Konserwacja powłok malarskich wraz z odgrzybianiem oraz wymiana glazury i terakoty wybranych pomieszczeń II, III, IV, VI, VII oraz IX Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej.
Dodano: 2010-07-01 - Wymiana drzwi, zabudowa wnęk meblami w pokojach, wymiana powłok malarskich i wymiana istniejących posadzek z PCV na 9 piętrze oraz w wybranych pomieszczeniach 8 Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2010-06-10 - Modernizacja serwerowni Partnerów projektu Budowa Zintegrowanego Systemu e-Usług Publicznych Województwa Łódzkiego (Wrota Regionu Łódzkiego)
Dodano: 2010-02-17 - Instalowanie drzwi ( montaż drzwi przeciwpożarowych)
Dodano: 2009-10-26 - Prace adaptacyjne w Przedszkolu Nr 4 w Skierniewicach
Dodano: 2009-07-17