Przetargi.pl
Prace adaptacyjne w Przedszkolu Nr 4 w Skierniewicach

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skierniewice.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace adaptacyjne w Przedszkolu Nr 4 w Skierniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem robót budowlanych są prace adaptacyjne polegające na: 1) Parter: Pralnia - przedłużenie ścianki działowej - wyposażenie pomieszczenia w urządzenia armatury sanitarnej - Przeróbka istniejącej instalacji elektrycznej - przeróbka istniejącej instalacji wentylacyjnej - przeróbka istniejącej instalacji grzewczej - położenie glazury na podłodze i ścianach - założenie drzwi do pomieszczenia - malowanie i tynkowanie ścian 2) Parter: Łazienka - przeróbka istniejących ścianek działowych - skucie istniejących płytek - wykonanie nadproża żelbetowego nad otworem drzwiowym - wyposażenie pomieszczenia w urządzenia armatury sanitarnej - przeróbka istniejącej instalacji wentylacyjnej - przeróbka istniejącej instalacji elektrycznej - przeróbka istniejącej instalacji grzewczej - położenie glazury na podłodze i ścianach - założenie drzwi - malowanie i tynkowanie ścian 3) Piętro: Łazienka - wykonanie nowych ścianek działowych - skucie istniejących płytek - wyposażenie pomieszczenia w kabiny WC dla dzieci - wyposażenie pomieszczenia w urządzenia armatury sanitarnej - przeróbka istniejącej instalacji wentylacyjnej - przeróbka istniejącej instalacji elektrycznej - przeróbka istniejącej instalacji grzewczej - położenie glazury na podłodze i ścianach - malowanie i tynkowanie ścian 4) Piętro: Sala dydaktyczna na 25 osób. - wyburzenie otworu drzwiowego do łazienki - wykonanie nadproża żelbetowego nad otworem drzwiowym - założenie drzwi do łazienki - cyklinowanie parkietu - przeróbka istniejącej instalacji elektrycznej - malowanie i tynkowanie ścian - likwidacja umywalki 5) piętro: Sala rekreacji na zajęcia dodatkowe - przeróbka istniejących ścianek działowych - skucie istniejących płytek na podłodze i ścianach w byłym korytarzu do łazienki - przeróbka istniejącej instalacji elektrycznej - przeróbka istniejącej instalacji grzewczej - usunięcie starej i położenie nowej wykładziny na podłodze - założenie drzwi - malowanie i tynkowanie ścian - założenie lustra 6) Piętro: Korytarz części socjalno- biurowej - wykonanie nowej ścianki działowej klatki - wstawienie drzwi - w istniejących drzwiach na korytarzu zastosować samozamykacze - położenie wykładziny na podłodze - likwidacja grzejnika w korytarzu 7) Piętro: Korytarz części salowej - usunięcie starej i położenie nowej wykładziny na podłodze 8) Konstrukcja zadaszenia nad wejściem - zdjęcie blachy stanowiącej pokrycie dachowe - zdjęcie konstrukcji dachu - przycięcie istniejących słupów - wykonanie przedłużek słupów z profilu zamkniętego i przyspawanie ich do istniejących słupów - wykonanie konstrukcji dachu z belek głównych - wykonanie zastrzałów z rur - zabezpieczenie antykorozyjne i pomalowanie elementów konstrukcji zadaszenia - wykonanie obróbek blacharskich z PCV, rur spustowych oraz rynien - przeróbka istniejącej instalacji elektrycznej Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211311
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 2.000 zł najpóźniej do dnia 10 sierpnia 2009 r. do godz. 10.00 na konto Urzędu Miasta :KREDYT BANK O/Skierniewice nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust.6. Nie wniesienie wadium skutkuje wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona z przyczyn formalnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 p z p , oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. W ramach warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 zp zamawiający wymaga także zatrudnienia przez wykonawcę kierownika posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie o wykonania zamówienia. W ramach warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp Zamawiający wymaga także posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej SIWZ wadium. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt. II.1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla uznania ważności oferta musi zawierać n/w dokumenty: 1.1.wypełniony formularz oferty wg wzoru - zał nr 1 do SIWZ. Minimalny okres gwarancji dla ważności oferty to 24 m-ce. 1.2.dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, 1.3. kosztorys ofertowy wg wzoru - zał. nr 2 do SIWZ; Kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny dla Zamawiającego i nie ma wpływu na zobowiązania wynikające z przyjęcia ceny ryczałtowej. 1.4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. 1.5.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych art. 22 ust.1 pzp wg wzoru nr 3 do SIWZ. 1.6. Oświadczenie o zatrudnieniu do wykonania zamówienia uprawnionego kierownika budowy o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, do którego należy załączyć kopię uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem wymaganym ustawą z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 nr 5, poz. 42 ze zm.) 1.7. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.8.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.10.Oświadczenie wg wzoru nr 4 do SIWZ, o przyjęciu przez oferenta warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych w SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych we wzorze umowy (zał. Nr 5). 1.11.Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku realizacji zamówienia w całości we własnym zakresie należy załączyć stosowne oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skierniewice.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach