Przetargi.pl
REMONT WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI LIPINKI

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 564 747 952
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 564 747 952
    REGON: 53281400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I ROZBUDOWĄ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI LIPINKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia to robota budowlana, która obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:”Remont wraz z przebudową i rozbudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Lipinki” Opis prac budowlanych przewidzianych do zrealizowania przy zadaniu inwestycyjnym pod nazwą” „Remont wraz z przebudową i rozbudową świetlicy wiejskiej w miejscowości Lipinki” 1.0 Przeznaczenie i program funkcjonalno – użytkowy Obiektu po zrealizowaniu inwestycji pełnić będzie rolę świetlicy wiejskiej i strażnicy OSP Lipinki. Przebudowane zostaną pomieszczenia w istniejącej części budynku, a nowoprojektowana rozbudowa pozwoli na dostosowanie obiektu do nowych przepisów techniczno-budowlanych. Pomieszczenie sali głównej umożliwia przeprowadzanie imprez okolicznościowych, spotkań mieszkańców, zebrań i narad z udziałem przedstawicieli samorządu, oraz organizowanie przedstawień kulturalnych z udziałem do 80 osób. Zaprojektowano zaplecze kuchenne w którym będą sporządzane napoje gorące i zimne oraz drobne posiłki z gotowych produktów dostarczanych (nie magazynowanych) bezpośrednio przed każdym zebraniem. Ponadto w budynku zaprojektowane zostały pomieszczenia higieniczno-sanitarne (WC damski, WC męski oraz WC z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych) oraz szatnia z hallem wejściowym. Dostęp obiektu dla osób niepełnosprawnych zapewnia projektowany podjazd przy wejściu głównym. Projektowany obiekt wyposażony będzie w instalację centralnego ogrzewania, cwu, klimatyzację, wentylację mechaniczną i instalację alarmową i instalację odgromową. Ochotnicza Straż Pożarna posiadać będzie pomieszczenie biurowe, WC oraz pom. gospodarcze znacząco zwiększając komfort użytkowania dotychczasowej strażnicy. 2.0 Zakres prac rozbiórkowych i remontowych w istniejącej części budynku świetlicy i strażnicy i OSP Lipinki Projektuje się całkowite wyburzenie istniejących ścianek działowych zerwanie wszystkich podłóg i wymianę posadzek wraz z izolacjami na nowe. Pozostałe tynki wewnętrzne na ścianach nośnych należy usunąć i zastąpić nowymi wraz z zagruntowaniem podłoży ceglanych masami wodochronnymi mineralnymi. Istniejące sufity z płyt GK oraz tynki na stropodachu żelbetowym do usunięcia i zastąpienia na nowo projektowane wg. opisu materiałowo konstrukcyjnego i opisu robót wykończeniowych zawartych w projekcie. Wyburzeniu ulega również zadaszenie nad wejściem głównym do obiektu oraz pom. gospodarcze przy garażu dla wozu strażackiego. Należy zdemontować stary daszek o konstrukcji stalowej nad wjazdem do garażu i zastąpić nowym wg. opisu w dalszej części projektu. Wymianie i utylizacji podlega cała stolarka okienna i drzwiowa w obiekcie. Istniejące pokrycie dachowe z blachy trapezowej należy zdemontować a w jej miejsce wbudować zewnętrzne ocieplenie stropodachu z wyprofilowaniem spadków wraz z nowym pokryciem papą termozgrzewalną. Zdemontować należy wszystkie stare instalacje elektryczne oraz wodno-kanalizacyjne wraz z osprzętem i oświetleniem. Demontażowi nie podlegają istniejące przyłącza wodociągowe i energetyczne a także instalacje radiowe i alarmowe OSP. Ściany zewnętrzne należy ocieplić i otynkować wg. opisu zawartego w projekcie budowlanym. Wyburzeniu i wymurowaniu od nowa podlegają ściany attyk zgodnie z dokumentacją rysunkową. 3.0 Opis projektowanej rozbudowy Projektuje się rozbudowę istniejącego budynku o salę główną i pomieszczenia kotłowni oraz pom. gospodarcze i WC dla celów ochotniczej straży pożarnej. Rozbudowa oparta na planie prostokąta o wymiarach 10,34m x 17,41m. Konstrukcja rozbudowy tradycyjna, ściany murowane z silikatowych blików wapienno piaskowych gr. 24cm. Dach jednospadowy o konstrukcji drewnianej kratownicowej, kąt nachylenia połaci 60. Pokrycie dachu stanowi blacha trapezowa na pełnym deskowaniu. Ściany zewnętrzne ocieplone styropianem gr. 15cm metodą lekko-mokrą z silikatową cienkowarstwową wyprawą elewacyjną w formie tynku typu baranek o granulacji 2-2,5mm. Przed wejściem głównym projektuje się budowę nowego zadaszenia w formie portalu o kształcie prostokąta foremnego . Daszek nad wejściem głównym zaprojektowano z profili stalowych malowanych antykorozyjnie i nawierzchniowo w kolorze jasno szarym. Pokrycie daszku stanowi poliwęglan lity. Nad wrotami garażowymi oraz nad wyjściem tylnym z pom. sali głównej zaprojektowano zadaszenia systemowe o zakrzywianym (półkolistym) kształcie którego pokrycie stanowi poliwęglan przejrzysty. Zaprojektowano od podstaw nową instalację elektroenergetyczną obejmującą nowe okablowanie rozdzielnice elektryczne oraz oprawy oświetleniowe i osprzęt elektryczny. Zaprojektowano mową instalację odgromową wraz z wykonaniem uziomów. Bez zmian w stosunku do stanu istniejącego pozostaje przyłącze energetyczne do budynku. W zakresie robót sanitarnych zaprojektowano nową instalację wod-kan i co wraz z technologią i wyposażam kotłowni. Zaprojektowano nową instalację wentylacyjną nawiewno-wywiewną we wszystkich pomieszczeniach oraz instalację hydrantową wewnętrzną. Bez zmian w stosunku do stanu istniejącego pozostaje przyłącze wodociągowe. Istniejące przyłącze kanalizacyjne ulegnie przebudowie w zakresie zmiany trasy rurociągów. Na trasie przebudowywanego przyłącza ks zaprojektowano separator tłuszczowy. 4.0 Opis projektowanego zagospodarowania terenu Dla swobodnej komunikacji od strony północnej działki zaprojektowano utwardzony ciąg pieszo-jezdny, chodniki oraz opaskę utwardzoną woku budynku. Ciąg pieszo jezdny chodniki i opaskę utwardzoną zaprojektowano z kostki brukowej na podłożu betonowym. Istniejące ogrodzenie należy zdemontować, zutylizować i zastąpić nowoprojektowanym. Nowe ogrodzenie wykonać stosując rozwiązanie systemowe z paneli zgrzewanych długości 250cm i wysokości 120cm. Panele z drutu min fi 4mm ocynkowane i malowane proszkowo w kolorze jasno szarym, słupki z rur prostokątnych RK 60x40 ze ścianką grubości min 4mm ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo w kolorze paneli. Słupki zabetonować w dołach kopanych w gruncie na głębokość min 80cm, od góry słupki winny być zamknięte daszkami z tworzywa PCV lub zaspawane. Furtki i bramy wjazdowe wykonać z profili kwadratowych rurowych o grubości ścianki min. 3,0mm. Po zakończeniu wszystkich prac zewnętrznych teren inwestycji należy wysprzątać, zniwelować do rzędnych projektowych, nawieźć warstwę ziemi urodzajnej o gr. min 20cm i założyć i zieleń niską (trawniki, rabaty kwiatowe) oraz krzewy i drzewa średniej wielkości. 5.0 Etapowanie inwestycji I – Etap – W pierwszym etapie prac należy wykonać stan surowy zamknięty tj następujące działy kosztorysowe : BRANŻA BUDOWLANA – I ETAP 1.0 ROBOTY BUDOWLANE - ŚWIETLICA WIEJSKA - REMONT I PRZEBUDOWA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEJ 1.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1.1 Rozbiórki na zewnątrz istn.budynku 1.1.2 Rozbiórki wewnątrz istn. budynku 1.2 STAN SUROWY OTWARTY - ISTN. BUDYNEK 1.2.1 Roboty ziemne - odkopanie ścian fundamentowych 1.2.2 Ocieplenie i izolacja ścian fundamentowych 1.2.3 Ściany wewnętrzne i ściany attyk 1.2.4 Podbudowa pod posadzkę 1.3 STAN SUROWY ZAMKNIĘTY - ISTN. BUDYNEK 1.3.1 Ocieplenie ścian nadziemia 1.3.2 Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna 1.3.3 Ocieplenie, pokrycie dachu i obróbki blacharskie 2.0 ROBOTY BUDOWLANE - ŚWIETLICA WIEJSKA – ROZBUDOWA 2.5 STAN SUROWY OTWARTY – ROZBUDOWA 2.5.1 Roboty ziemne 2.5.2 Fundamenty, ściany fundamentowe 2.5.3 Ściany nadziemia 2.5.4 Podbudowa pod posadzkę 2.5.5 Konstrukcja dachu 2.6 STAN SUROWY ZAMKNIĘTY – ROZBUDOWA 2.6.1 Ocieplenie ścian 2.6.2 Pokrycie dachu i obróbki blacharskie 2.6.3 Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna 3.0 ROBOTY BUDOWLANE - STRAŻNICA OSP - REMONT I PRZEBUDOWA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEJ 3.8 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 3.8.1 Rozbiórki na zewnątrz istn.budynku 3.8.2 Rozbiórki wewnątrz istn. budynku 3.9 STAN SUROWY OTWARTY - ISTN. BUDYNEK 3.9.1 Roboty ziemne - odkopanie ścian fundamentowych 3.9.2 Ocieplenie i izolacja ścian fundamentowych 3.9.3 Ściany wewnętrzne i ściany attyk 3.9.4 Podbudowa pod posadzkę 3.10 STAN SUROWY ZAMKNIĘTY - ISTN. BUDYNEK 3.10.1 Ocieplenie ścian 3.10.2 Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna 3.10.3 Ocieplenie, pokrycie dachu i obróbki blacharskie 4.0 ROBOTY BUDOWLANE - STRAŻNICA OSP – ROZBUDOWA 4.12 STAN SUROWY OTWARTY - ROZBUDOWA 4.12.1 Roboty ziemne 4.12.2 Fundamenty, ściany fundamentowe 4.12.3 Ściany nadziemia 4.12.4 Podbudowa pod posadzkę 4.12.5 Konstrukcja dachu 4.13 STAN SUROWY ZAMKNIĘTY – ROZBUDOWA 4.13.1 Ocieplenie ścian 4.13.2 Pokrycie dachu i obróbki blacharskie BRANŻA SANITARNA – I ETAP 5.0 ZAGOSPODAROWANIE - ŚWIETLICA WIEJSKA - ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA 5.1 Przyłącze kanalizacji sanitarnej 5.2 Inwentaryzacja geodezyjna sieci kanalizacji sanitarnej 5.3 Demontaż istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnej 6.0 ZAGOSPODAROWANIE - STRAŻNICA OSP - ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA 6.1 Przyłącze kanalizacji deszczowej 6.2 Inwentaryzacja geodezyjna kanalizacji deszczowej 6.3 Demontaż istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej BRANŻA ELEKTRYCZNA – I ETAP 1.0 Świetlica Wiejska - remont i przebudowa części istniejącej 1.1 Demontaże 1.2 Rozdzielnice i WLZ 1.3 Przewody 2.0 Świetlica Wiejska – rozbudowa 2.8 Rozdzielnice i WLZ 2.9 Przewody 3.0 Strażnic OSP - remont i przebudowa części istniejącej 3.14 Demontaże 3.15 Rozdzielnice i WLZ 3.16 Przewody 4.0 Strażnic OSP – rozbudowa 4.21 Przewody II – Etap – W drugim etapie prac należy wykonać stan wykończeniowy obejmujący pozostałe do zrealizowania elementy w zakresie odpowiadającym dokumentacji projektowej i przedmiarowi robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, SST , siwz wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / 1) Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 2) Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”. W celu wykazania równoważności należy przedstawić tabelaryczne porównanie urządzeń projektowych oraz proponowanych wraz z wykazaniem równoważności oferowanych urządzeń i materiałów popartych odpowiednimi dokumentami ( w zależności od urządzenia np.: karty charakterystyki, opisy techniczne urządzeń i materiałów, dokumentację techniczną urządzeń i materiałów) oraz wszelką możliwą do porównania dokumentację techniczno technologiczną z której jednoznacznie będzie wynikać równoważność proponowanych urządzeń zamiennych. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń i instalacji, schematy technologiczne wraz z opisami technicznymi proponowanych urządzeń, schematy działania, karty charakterystyki, badania wytrzymałości, szczelności itp. kompletna dokumentacji wraz z załącznikami dotycząca przeprowadzonych badań i atestów, schematy elektryczne wraz z wykazem urządzeń proponowanych rozwiązań równoważnych, wszelkie inne dokumenty techniczno - technologiczne umożliwiające rzetelną a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. 3) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Przedstawione parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę do oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania , o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w SST stanowiących załącznik do siwz. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział Operacyjny w Biskupcu nr 58 9484 1121 2002 0100 0286 0002 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 9. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela . 10. Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać: 11. Termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą, 12. Informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego, 13. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych : „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy." 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach