Przetargi.pl
Remont wnętrza lokalu handlowo-usługowego zlokalizowanego przy ul. Piotrkowskiej 87 w Łodzi w ramach zadania "Adaptacja pomieszczeń"

Łódzkie Centrum Wydarzeń ogłasza przetarg

  • Adres: 90-423 Łódź, Ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 280 79 10 , fax. 42 280 79 20
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Wydarzeń
    Ul. Piotrkowska 87
    90-423 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 280 79 10, fax. 42 280 79 20
    REGON: 36149521700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcw.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wnętrza lokalu handlowo-usługowego zlokalizowanego przy ul. Piotrkowskiej 87 w Łodzi w ramach zadania "Adaptacja pomieszczeń"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontu wnętrza lokalu handlowo-usługowego zlokalizowanego przy ul. Piotrkowskiej 87 w Łodzi w ramach zadania pn. „Adaptacja pomieszczeń”. 2. Lokal znajduje się na parterze kamienicy Alojzego Balle przy ul. Piotrkowskiej 87 w Łodzi. Budynek wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków i stanowi integralną część historycznego układu urbanistycznego ulicy Piotrkowskiej wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr A/48.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,- zł (słownie złotych: pięć tysięcy), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 65 1560 0013 2384 8134 4000 0004. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu nr ZP.371.1.2020”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu należy załączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. Okoliczności i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 9.1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 9.1. 5. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie należy rozumieć zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób – wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje czynności w postępowaniu przez przedstawiciela, a uprawnienie do dokonania czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.lcw.lodz.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest do złożenia, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach