Przetargi.pl
REMONT WIEŻY ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA W MIEJSCOWOŚCI BRZEŹNO LĘBORSKIE

Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Ap. Piotra i Pawła ogłasza przetarg

  • Adres: 84-218 Łęczyce, Brzeźno Lęborskie 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5728117 , fax. 058 5728117
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Ap. Piotra i Pawła
    Brzeźno Lęborskie 16 16
    84-218 Łęczyce, woj. pomorskie
    tel. 058 5728117, fax. 058 5728117
    REGON: 04011416100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzezno.trim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT WIEŻY ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA W MIEJSCOWOŚCI BRZEŹNO LĘBORSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Remont wieży zabytkowego kościoła w miejscowości Brzeźno Lęborskie polegający na wymianie i naprawie, uzupełnieniu elementów drewnianych, wymianie częściowej deskowania i całkowitej wymianie pokrycia z blachy. Szczegółowy zakres wykonania robót określa projekt budowlany i przedmiar robót. Zakres zadania w szczególności obejmuje poniżej określone elementy: 1) Roboty rozbiórkowe pokrycia dachu i obróbek 2) Wywóz i utylizacja gruzu 3) Wymiana konstrukcji drewnianej dachu 4) Zabezpieczenie drewna i muru ceglanego 5) Roboty budowlane polegające na wykonaniu pokrycia dachowego i obróbki blacharskie 6) Malowanie ściągów i elementów stalowych 7) Wykonanie instalacji odgromowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W zależności od wyboru oferenta, wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu b) poręczeniach lub gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 215 poz. 1824) 4. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 5 pkt 1-3 Ustawy. 5. Wadium w formie pieniądza oferent wniesie na konto Zamawiającego o numerze PKO Bp S. A. O/ Lębork 66102046490000760200537407 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego, w przypadku gdy dyspozycja przelania wadium na konto Zamawiającego zostanie dokonana przed terminem składania ofert, ale wadium nie wpłynie na konto zamawiającego przed upływem tego terminu, Zamawiający będzie zobowiązany wykluczyć wykonawcę z postępowania. 8. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 10. Na podstawie art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na wyżej określony w pkt 5 rachunek bankowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, w tym przedstawione poniżej: 1)Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, tzn. musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie 2003-2008, co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane o podobnym do zamówienia charakterze tj. w szczególności wykonywane na obiektach drewnianych , zabytkowych , każda o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. brutto. Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższego warunku, na podstawie analizy przedłożonych wraz z ofertą dokumentów tj. Wykazu wykonanych robót budowlanych oraz potwierdzeń, że wyszczególnione w wykazie roboty zostały należycie wykonane. Referencję nie muszą dotyczyć prac w zakresie instalacji odgromowej. Z dokumentów tych musi jednoznacznie wynikać, że przedmiotowy warunek jest spełniony. Zamawiający nie będzie uwzględniał zadań opisanych niejednoznacznie lub niewłaściwie. 2)Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. musi wykazać osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane i konserwatorskie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Podstawą oceny spełnienia niniejszego warunku będą następujące dokumenty: Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zmówienie, uprawnienia budowlane i konserwatorskie oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, planowanej do objęcia funkcję kierownika budowy. 3)Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą oceny spełnienia niniejszego warunku będą: oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 oraz dokument wymieniony w rozdziale VIII ust. 4 siwz. 2. Zamawiający wykluczy wykonawcę z przedmiotowego postępowania w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć: oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale VII ust.1 pkt 1) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, o których mowa w § 1, ust. 2, pkt 1 rozporządzenia w sprawie dokumentów tj. wykaz wykonanych (zakończonych) w latach 2003-2008 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały należycie wykonane. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale VII ust.1 pkt 2) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, o których mowa w § 1, ust. 2, pkt 5 i 6 rozporządzenia w sprawie dokumentów tj. dokumenty wymienione poniżej: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w dokumencie tym Wykonawca zobowiązany jest przedstawić informacje dotyczące kluczowego personelu, planowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia - co najmniej informacje dotyczące kierownika budowy). 2) Uprawnienia budowlane i konserwatorskie osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania ofert, zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale VII ust.1 pkt.3), wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument o którym mowa w § 1, ust. 1, pkt 2 rozporządzenie w sprawie dokumentów tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów, kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę lub osoby - jeżeli wymagane jest współdziałanie, upoważnione do reprezentowania Wykonawcę). Uznaje się, że złożony na kopii podpis osoby mającej prawo reprezentować wykonawcę jest poświadczeniem zgodności z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składne wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi przedłożyć zamiennie dokumenty, zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów. 7. Zamawiający, zamieścił w dokumentacji przetargowej wzory formularzy do ewentualnego wykorzystania. Wykonawca może, na własną odpowiedzialność wykorzystać przygotowane przez Zamawiającego formularze, bądź przedłożyć inne druki, zawierające wszystkie wymagane informacje, tak aby możliwa była ocena spełnienia warunków uczestnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.brzezno.trim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach