Przetargi.pl
Remont wieży i wymiana pokrycia dachu kaplicy na cmenatrzu komunalnym w Szczawnie-Zdroju

Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8493916 , fax. 074 8435613
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno Zdrój
    ul. Kościuszki 17 17
    58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8493916, fax. 074 8435613
    REGON: 89071821900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.szczawnozdroj.ibip.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wieży i wymiana pokrycia dachu kaplicy na cmenatrzu komunalnym w Szczawnie-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont wieży i wymiana pokrycia dachu kaplicy na cmentarzu komunalnym w Szczawnie-Zdroju polegające m.in. na robotach rozbiórkowych pokrycia dachówkowego podwójnie krytego dachówką karpiówką, wymianie elementów drewnianych konstrukcji drewnianej komina wywiewnego, wymianie obróbek blacharskich, naprawie konstrukcji dachu, naprawie instalacji odgromowej, wymianie odeskowania ścian, podsufitki drewnianej i obicia ścian, impregancji ognioochronnej i grzybobójczej elementów drewnianych, wymianie i naprawie starego pokrycia elementów dachu z blachy, malowaniu powierzchni metalowych, pokryciu dachu dachówką karpiówką w koronkę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452620004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie żąda się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 6) posiadają doświadczenie w robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości zamówienia (netto) wynoszącej minimum 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tys. zł). Potwierdzeniem doświadczenia będzie wykazanie się wykonaniem jednej zrealizowanej roboty; 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji lub protokołu odbioru robót) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) stosownego pełnomocnictwa - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powienin być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.szczawnozdroj.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną