Gmina Węgliniec ogłasza przetarg
- Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
ul. Sikorskiego 3 3
59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
REGON: 23082141100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 dla OSP w Czerwonej Wodzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 do 4 ton wraz z podstawowym wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Czerwonej Wodzie. Wymagania techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Technicznej pn. Minimalne wymagania dla lekkiego samochodu ratownictwa technicznego na podwoziu z napędem 4 x 2 do 4 ton, stanowiącej do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej ) mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy dostawy lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych dla jednostek straży pożarnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 3. dysponują potencjałem technicznym 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 2.Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot; 3.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 2 - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wykaz sporządzany jest wspólnie; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 , składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa w Gminie Kłodzko z uwzględnieniem gór, dróg krajowych i międzynarodowych oraz akwenów wodnych. Zakup średniego samochodu pożarniczego - II przetarg
Dodano: 2016-07-27 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Mierczyce
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczodrem
Dodano: 2016-07-21 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z funkcją ograniczania strat skażeń ekologicznych na podwoziu z napędem 4 x 4 dla OSP Sulimów
Dodano: 2016-07-18 - Poprawa bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa w Gminie Kłodzko z uwzględnieniem gór, dróg krajowych i międzynarodowych oraz akwenów wodnych. Zakup średniego samochodu pożarniczego.
Dodano: 2016-07-07 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z funkcją ograniczania strat skażeń ekologicznych na podwoziu z napędem 4 x 4 dla OSP Sulimów
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem terenowym 6x6
Dodano: 2016-06-28 - Zakup samochodu strażackiego z wyposażeniem do zapobiegania i likwidacji zagrożeń środowiska podczas zdarzeń nadzwyczajnych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Miękini
Dodano: 2016-05-18 - Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach realizacji projektu pn: Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Pastuchowie
Dodano: 2015-12-10 - DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO, ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4 X 4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBIĄŻU
Dodano: 2015-10-23