Przetargi.pl
Remont wiaduktu drogowego w ciągu ul. Warszawskiej nad torami kolejowymi linii nr 207 i 218 w Kwidzynie

Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 055 6464703
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
    ul. Warszawska 19 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 055 6464703
    REGON: 00052354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiaduktu drogowego w ciągu ul. Warszawskiej nad torami kolejowymi linii nr 207 i 218 w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje remontu wiaduktu drogowego w ciągu ul. Warszawskiej nad torami kolejowymi linii nr 207 i 218 w Kwidzynie. W ramach ww. robót należy wykonać: 1 Remont konstrukcji stalowej wiaduktu. Konstrukcję stalową wiaduktu należy oczyścić przez piaskowanie do stopnia czystości Sa2, w miejscach trudnodostępnych do stopnia St2 wg PN-EN ISO 12944. Po oczyszczeniu należy dokonać przeglądu stanu konstrukcji przez osobę uprawnioną. Elementy nadmiernie skorodowane należy wymienić na nowe. Dla elementów nośnych osłabienie przekroju w wyniku korozji nie powinno przekraczać 20%. Dla blach węzłowych zmniejszenie grubości nie powinno przekraczać 40%, minimalna wymagana grubość blach 6mm, lokalnie poza strefą zamocowania 5mm. Silnie skorodowane zoresówki będą pełniły funkcję szalunku dla nowej płyty żelbetowej. Nie przewiduje się ich wymiany. Naprawa elementów osłabionych przez korozję. Elementy nośne należy wzmocnić przez dodanie nakładek z blach. Uszkodzone blachy węzłowe należy wymienić na nowe o kształcie i przekroju wzorowanym na istniejącym. Połączenia nowych elementów z istniejącą konstrukcją wykonać na śruby sprężające klasy 10.9 i żywicę epoksydową, której zadaniem jest uszczelnienie połączeń. Średnice i rozstawy śrub dostosować do istniejących układów połączeń nitowanych. Wstępnie założono zużycie 1000 kg blach grubości 8-12mm oraz profili walcowanych ze stali S235 (St3S), 2600 szt. śrub M16-M24, oraz 50 kg żywicy (materiał Sikadur-31 lub jego odpowiednik). Uszczelnienie styków blach uszkodzonych przez korozję szczelinową. Szczeliny powstałe wzdłuż krawędzi nitowanych blach należy po oczyszczeniu jw. uszczelnić kitem poliuretanowym (materiał typu Sikaflex PRO3 WF lub jego odpowiednik). Zabezpieczenie antykorozyjne wykonać przy użyciu systemowego zestawu farb o łącznej grubości 250 um dla kategorii korozyjności C4 wg PN-EN ISO 12944. Przykładowy zestaw malarski: Epoksydowa powłoka gruntująca o wysokiej zawartości wypełniacza metalicznego (cynku) 100 um Epoksydowa powłoka pośrednia o wysokiej zawartości wypełniacza metalicznego (cynku) 100 um Warstwa nawierzchniowa na bazie poliuretanu o wysokiej trwałości barw i odporności na kredowanie 50 um Każda warstwa powinna mieć inny kolor dla ułatwienia kontroli robót. Kolor warstwy nawierzchniowej należy uzgodnić z Inwestorem. 2. Remont konstrukcji przęsła. Istniejącą warstwę nawierzchni asfaltobetonowej wraz z podbudową z kostki kamiennej oraz podsypki piaskowej należy zdemontować, płytę betonową wykonaną na zoresówkach należy skuć do poziomu ich górnych stopek. Wykonać nową płytę żelbetową o średniej gr. 23 cm z betonu B40 zbrojoną dwukierunkowo. Płytę żelbetową wykonać w 2% spadku poprzecznym daszkowym. 3. Izolacja przęsła. Izolację przęsła wykonać z papy termozgrzewalnej. 4. Nawierzchnia na przęśle Warstwę podbudowy wykonać z asfaltobetonu grubości 5 cm, warstwę ścieralną wykonać z asfaltobetonu grubości 4 cm. Po obu stronach jezdni na przęśle wykonać krawężniki kamienne, szerokość jezdni 8,0 m. W miejscach żeber konstrukcji krawężniki podciąć. 5. Balustrady. Lokalne wygięcia balustrady wyprostować. Balustrady oczyścić do stopnia St2 i zabezpieczyć antykorozyjnie zestawem przewidzianym dla konstrukcji stalowej. 6. Nawierzchnia jezdni Niweletę jezdni dowiązać do stanu istniejącego. Nawierzchnię jezdni na długości 2 m od dylatacji sfrezować, ustawić nowe krawężniki drogowe i zlicować z krawężnikami mostowymi. Odtworzyć nawierzchnię z betonu asfaltowego, styk warstwy ścieralnej przesunąć względem styku warstwy wiążącej o 0,5m. 7. Chodniki Rozebrać istniejącą nawierzchnię z asfaltu. Oczyścić powierzchnię betonu płyty betonowej oraz wykonać nową płytę żelbetową grubości 6cm zbrojoną siatką z pręta ?10mm o oczkach 10x10cm, zespoloną z istniejącą wklejanymi kotwami fi12mm w rozstawie 40x40cm. Izolacja nawierzchni z żywicy epoksydowo-poliuretanowej gr 5mm. 8. Odwodnienie wiaduktu. Powierzchniowe poprzez spadki poprzeczne i spadek niwelety. 9. Łożyska. Łożyska oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie analogicznie jak konstrukcję stalową. Należy wykonać konserwację łożysk. Styki elementów ruchomych pokryć smarem grafitowym do łożysk. 10. Dylatacje. Szczeliny w nawierzchni jezdni i chodników w strefie dylatacji należy wypełnić zalewką bitumiczną trwale plastyczną. 11. Przyczółki. Całą odkrytą powierzchnię przyczółków oczyścić przez piaskowanie do głębokości 0,3m poniżej poziomu terenu. Na korpusach przyczółków wykonać torkret grubości nominalnej 6cm, zbrojony siatka stalową z pręta fi10 o oczkach 10x10cm, kotwioną prętami fi12mm na głębokości 15cm w rozstawie 40x40cm. Na ławach podłożyskowych i ściankach żwirowych wykonać warstwę spadkową i wyrównawczą z zaprawy typu PCC o grubości min 2cm. W korpusie przyczółka od strony ul. Daszyńskiego w miejscu widocznego zawilgocenia przewiercić korpus i osadzić rurę drenarską z stali nierdzewnej ?100mm, wysuniętą poza obrys korpusu na 5cm. Powierzchnie betonu zasypywane gruntem pokryć izolacja cienką z żywic smołowo-epoksydowych do wysokości 20cm ponad teren. 12. Skrzydła. Odkopać skrzydła od góry na głębokość 0,8m. Płyty granitowe na górnej powierzchni skrzydeł zdjąć. Zmurszałe cegły w górnej części skrzydeł na wysokości około 0,5m skuć. Całą powierzchnię skrzydeł oczyścić przez piaskowanie do głębokości 0,3m poniżej poziomu terenu. Wykonać torkret grubości nominalnej 6cm, zbrojony siatka stalową z pręta fi10 o oczkach 10x10cm, kotwioną prętami fi12mm na głębokości 15cm w rozstawie 40x40cm. W górnej części odtworzyć skrzydła z betonu zbrojonego obustronnie siatkami z pręta fi10 o oczkach 10x10cm, kotwioną prętami fi12mm na głębokości 15cm w rozstawie 40x40cm. Płyty granitowe po oczyszczeniu przez piaskowanie wbudować na zaprawie typu PCC. Powierzchnie betonu zasypywane gruntem z tyłu i z przodu pokryć izolacja cienką z żywic smołowo-epoksydowych do wysokości 20cm ponad teren. 13. Urządzenia obce. Zabezpieczenie urządzeń obcych wykonać w porozumieniu i pod nadzorem ich Właścicieli. Rury osłonowe urządzeń obcych należy oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie. Rury wodociągowe pomalować na kolor niebieski, gazowe na żółto. Czynne kable zabezpieczyć rurami dwudzielnymi, kable nieczynne zdemontować. WYTYCZNE REALIZACJI: Roboty prowadzone od spodu wiaduktu wymagają wprowadzenia ograniczeń w ruchu kolejowym. Wykonawca robót jest zobowiązany do sporządzenia szczegółowego harmonogramu i na tej podstawie uzgodnienia z PKP PLK SA Zakładem Linii Kolejowych w Gdyni terminów i warunków realizacji robót. Roboty prowadzone powyżej jezdni wiaduktu wymagają zamknięcia wiaduktu na czas robót. Wykonawca robót jest zobowiązany do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego i pieszego na czas robót oraz uzgodnienia go z Komendą Policji w Kwidzynie i Zarządcą drogi. Wykonawca winien opracować technologię prowadzenia robót, łącznie z zabezpieczeniem strefy robót, aby nie dopuścić do zanieczyszczenia środowiska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączony na stronie Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl - Zamówienia Publiczne Gminy miejskiej Kwidzyn - Aktualne - Nazwa zamówienia. Zamawiający informuje, że przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211199
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 21 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl zakładka: Zamówienia Publiczne gminy miejskiej Kwidzyn / Aktualne / Remont
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach