Przetargi.pl
Remont wiaduktu drogowego w ciągu ul. 3-go Maja nad torami kolejowymi linii nr 207 i 218 w Kwidzynie

Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 055 6464703
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
    ul. Warszawska 19 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 055 6464703
    REGON: 00052354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiaduktu drogowego w ciągu ul. 3-go Maja nad torami kolejowymi linii nr 207 i 218 w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Remont wiaduktu drogowego w ciągu ul. 3-go Maja nad torami kolejowymi linii nr 207 i 218 w Kwidzynie. W ramach ww. robót należy wykonać: Remont konstrukcji stalowej wiaduktu. Całą konstrukcję stalową wiaduktu należy oczyścić do stopnia czystości Sa2?, w miejscach trudnodostępnych do stopnia St2 wg PN-EN ISO 12944. Po oczyszczeniu należy dokonać przeglądu stanu konstrukcji przez osobę uprawnioną. Elementy nadmiernie skorodowane należy wymienić na nowe. Dla elementów nośnych osłabienie przekroju w wyniku korozji nie powinno przekraczać 20 procent. Naprawa elementów osłabionych przez korozję. Elementy nośne należy wzmocnić przez dodanie nakładek z blach. Połączenia spawane. Wstępnie założono zużycie 800 kg blach grubości 8-12mm. Zabezpieczenie antykorozyjne wykonać przy użyciu systemowego zestawu farb o łącznej grubości 250 dla kategorii korozyjności C4 wg PN-EN ISO 12944. Przykładowy zestaw malarski: Epoksydowa powłoka gruntująca o wysokiej zawartości wypełniacza metalicznego (cynku) 100 . Epoksydowa powłoka pośrednia o wysokiej zawartości wypełniacza metalicznego (cynku) 100 . Warstwa nawierzchniowa na bazie poliuretanu o wysokiej trwałości barw i odporności na kredowanie 50 Każda warstwa powinna mieć inny kolor dla ułatwienia kontroli robót. Kolor warstwy nawierzchniowej należy uzgodnić z Inwestorem. Izolacja pomostu. Izolację pomostu pod nawierzchnię jezdni i chodników po oczyszczeniu powierzchni stali do stopnia czystości Sa2? przewidziano z zestawu żywic epoksydowych z bitumiczną warstwą sczepną. Grubość izolacji 5 mm. Nawierzchnia jezdni. Warstwa wiążąca - beton asfaltowy grubości 5,5 cm. Warstwa ścieralna - beton asfaltowy grubości 4 cm. Nową nawierzchnię wykonać na przęśle i na długości skrzydeł - po 6m od dylatacji. Styk warstwy ścieralnej przesunąć względem wiążącej o 0,5m. Wysokościowo dowiązać do stanu istniejącego. Chodniki. Nawierzchnia z asfaltu lanego grubości 3 cm na długości przęsła i wzdłuż skrzydeł, po 6 m. Nawierzchnię z kostki betonowej, rozbieraną na czas robót odtworzyć. Balustrady. Balustrady na murkach oporowych wyprostować. Balustrady oczyścić do stopnia St2 i zabezpieczyć antykorozyjnie zestawem przewidzianym dla konstrukcji stalowej. Przyczółki i skrzydła. Oczyścić powierzchnie przyczółków i skrzydeł poprzez piaskowanie. Usunąć luźne i zmurszałe cegły. Płyty kamienne skrzydeł zdemontować. Na powierzchni korpusu i skrzydeł wykonać pancerz z torkretu gr. min 6 cm, zbrojony siatką z pręta fi 10mm o oczkach 10x10cm, kotwioną prętami fi 12mm wklejanymi na głębokość 15 cm w rozstawie 40x40 cm. Rozebrane fragmenty górnej części skrzydeł odtworzyć z betonu zbrojonego obustronnie siatką z pręta fi 10mm o oczkach 10x10cm, kotwioną prętami fi 12mm wklejanymi na głębokość 15 cm w rozstawie 40x40 cm. Płyty kamienne skrzydeł oczyścić przez piaskowanie i ułożyć na zaprawie typu PCC. Ławy podłożyskowe i ścianki żwirowe po oczyszczeniu pokryć zaprawą do napraw powierzchniowych typu PCC. Spękany beton wokół ciosów podłożyskowych rozkuć, zbrojenie oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie, ciosy odtworzyć z gotowej mieszanki betonowej niskoskurczowej. W przypadku wystąpienia zarysowań ciosów bezpośrednio pod płytami dolnymi łożysk wykonać iniekcję rys. Murki żelbetowe na przedłużeniu przęseł oczyścić i pokryć zaprawą do napraw powierzchniowych typu PCC. Łożyska. Łożyska oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie analogicznie jak konstrukcję stalową. Należy wykonać konserwację łożysk. Styki elementów ruchomych pokryć smarem grafitowym do łożysk. Dylatacje Istniejące dylatacje zdemontować. Elementy stalowe zakończenia przęsła i ścianki żwirowej naprawić wg wskazań dla konstrukcji stalowej. Elementy żelbetowe naprawić zaprawą do napraw powierzchniowych typu PCC. Zamontować nowe dylatacje szczelne blokowe. Nad łożyskiem stałym od strony Ronda 3-go Maja wymagany przesuw + -15 mm. Nad łożyskiem ruchomym od strony Ronda pod zegarem + -25 mm. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia projektu warsztatowego dylatacji, uwzględniającego rzeczywiste spadki poprzeczne konstrukcji oraz sposób mocowania do płyty stalowej i żelbetowej określony przez Producenta dylatacji. Bariery drogowe. Istniejące bariery drogowe należy na czas robót zdemontować. Po zakończeniu robót ponownie ustawić. Urządzenia obce. Istniejące urządzenia obce pozostają bez zmian. Konstrukcje wsporcze należy zabezpieczyć analogicznie jak konstrukcję stalowa przęsła. Zamawiający informuje, że przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączony na stronie Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl - Zamówienia Publiczne Gminy miejskiej Kwidzyn - Aktualne - Nazwa zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 23 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wyłączenia z ruchu wiaduktu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl zakładka: Zamówienia Publiczne gminy miejskiej Kwidzyn-Aktualne-Remont ..
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach