Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 117 850 , fax. 748 147 418
- Data zamieszczenia: 2019-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
ul. Rynek 31
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 748 117 850, fax. 748 147 418
REGON: 89052355600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont węzłów sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Lądku Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont węzłów sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Lądku-Zdroju. 2. Celem projektowanych prac jest remont i modernizacja części istniejących węzłów sanitarnych w szkole pod względem funkcjonalności i estetyki wraz z wymianą instalacji wodno – kanalizacyjnej i wentylacji. Obecny stan techniczny sanitariatów (ściany, posadzki) nie jest zadowalający ze szczególnym brakiem sprawnej wentylacji i zgodnej z obecnymi normami instalacji elektrycznej. Węzły sanitarne znajdują się przy głównych klatkach schodowych zlokalizowanych w północnym skrzydle na trzech kondygnacjach (parter, I piętro, II piętro) oraz w części zachodniej na dwóch kondygnacjach (parte, I piętro). Istniejące powierzchnie poszczególnych węzłów zagospodarowano funkcjonalnie od nowa. Wykorzystano tylko fragmenty ścian zewnętrznych korytarza, co umożliwiło na nowo utworzenie przestrzeni dla dzieci w rozbiciu na WC dziewcząt i WC chłopców. Dodatkowo w parterze na WC zaprojektowano WC dla osób niepełnosprawnych. Na każdej kondygnacji przewidziano schowki porządkowe. Zastosowanie nowych materiałów wykończeniowych, nowej instalacji elektrycznej, wentylacji wymuszonej oraz wyposażenia w biały montaż spowoduje podwyższenie standardu modernizowanych pomieszczeń oraz warunków higieniczno – zdrowotnych. 3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za realizację robót zgodnie z: • dokumentacją projektowo - wykonawczą, • poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, 4. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom lub innym dokumentom równoważnym. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów i urządzeń powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. 5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa wg załączników nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Załącznik nr 4a do SIWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy Wykonawcy sporządzone zgodnie z zasadami kosztorysowania robót budowlanych, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10