Przetargi.pl
Remont węzłów sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Lądku Zdroju

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850 , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont węzłów sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Lądku Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont węzłów sanitarnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Lądku-Zdroju. 2. Celem projektowanych prac jest remont i modernizacja części istniejących węzłów sanitarnych w szkole pod względem funkcjonalności i estetyki wraz z wymianą instalacji wodno – kanalizacyjnej i wentylacji. Obecny stan techniczny sanitariatów (ściany, posadzki) nie jest zadowalający ze szczególnym brakiem sprawnej wentylacji i zgodnej z obecnymi normami instalacji elektrycznej. Węzły sanitarne znajdują się przy głównych klatkach schodowych zlokalizowanych w północnym skrzydle na trzech kondygnacjach (parter, I piętro, II piętro) oraz w części zachodniej na dwóch kondygnacjach (parte, I piętro). Istniejące powierzchnie poszczególnych węzłów zagospodarowano funkcjonalnie od nowa. Wykorzystano tylko fragmenty ścian zewnętrznych korytarza, co umożliwiło na nowo utworzenie przestrzeni dla dzieci w rozbiciu na WC dziewcząt i WC chłopców. Dodatkowo w parterze na WC zaprojektowano WC dla osób niepełnosprawnych. Na każdej kondygnacji przewidziano schowki porządkowe. Zastosowanie nowych materiałów wykończeniowych, nowej instalacji elektrycznej, wentylacji wymuszonej oraz wyposażenia w biały montaż spowoduje podwyższenie standardu modernizowanych pomieszczeń oraz warunków higieniczno – zdrowotnych. 3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za realizację robót zgodnie z: • dokumentacją projektowo - wykonawczą, • poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego, 4. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom lub innym dokumentom równoważnym. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów i urządzeń powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. 5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa wg załączników nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Załącznik nr 4a do SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy Wykonawcy sporządzone zgodnie z zasadami kosztorysowania robót budowlanych, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach