Przetargi.pl
Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 2 w Trzciańcu

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 2 w Trzciańcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 2 w Trzciańcu. 2. W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty: A. BRANŻA BUDOWLANA  Węzeł sanitarny przyziemie pomieszczenia Nr 01 – 04 po remoncie  Obecne pomieszczenie szatnia nr 01 będzie pełnić funkcje WC męskie  Pomieszczenie nr 02 łaźnia nie zmieni swojego przeznaczenia  Pomieszczenia nr 03 WC i nr 04 magazyn podręczny zostaną połączone poprzez rozbiórkę ścianki działowej z G/K i utworzą WC kobiet W szczególności są to następujące roboty: • Wykucie z muru ościeżnic i demontaż skrzydeł drzwiowych • Skucie okładzin ściennych z płytek oraz tynku • Demontaż istniejącej posadzki z płytek wraz z podkładem • Wykonanie nowych izolacji hydrotechnicznych ścian i posadzek • Wykonanie nowych warstw posadzkowych • Ułożenie płytek posadzkowych antypoślizgowych • Ułożenie płytek glazurowanych ściennych • Rozbiórkę ścianki działowej z G/K • Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi zmywalnymi odpornymi na pleśń i wilgoć • Zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie gr. 25 cm • Malowanie olejne kanałów blaszanych wentylacji mechanicznej • Dostawa i montaż ścianek kabinowych WC, ścianek natryskowych typ F, osłon pisuarowych z płyt wysokociśnieniowego laminatu. Ścianki systemowe typu HPL - do pomieszczeń sanitarnych o wysokiej wilgotności, powierzchnia ściany wykonana z płyt HPL - wysokociśnieniowego laminatu kompaktowego, grubości płyt 12 lub 13 mm, całkowicie wodoodporne, zaimpregnowane przeciwgnilnie, nie brudzące się, odporne na zarysowania, pęknięcia i uderzenia, struktura powierzchni matowa, widoczne krawędzie płyt zaokrąglone. Ilościowy zakres robót uwzględniają przedmiary robót. B. BRANŻA ELEKTRYCZNA  Węzły sanitarne – przyziemie • Demontaż instalacji elektrycznej  Zakres robót obejmuje demontaż instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, gniazd wtyczkowych, osprzętu w remontowanych pomieszczeniach. • Montaż instalacji elektrycznej  Remontowane pomieszczenia: WC damskie, WC męskie, łaźnia, wyposażone będą w nowo wykonane instalacje oświetlenia podstawowego, gniazd wtyczkowych i 230V+Z  Oprzewodowanie wykonać należy przewodami kabelkowymi typu YDY 3x2,5 mm2 /750 V /obwody gniazd wtyczkowych, obwody główne oświetleniowe/ pozostałe odcinki przewodami kabelkowymi YDY 3x1,5 mm2 /750 V. Przewody kabelkowe układać w rurkach ochronnych instalacyjnych typu RL w ciągach poziomych i pionowych, poza strefami kabin natryskowych.  Pomieszczenie WC MĘSKIE • Oprawa sufitowa świetlówkowa 2x36 W, alternatywnie z wymiennymi tubami LED o dużej trwałości, klipsy INOX, stopień ochrony IP 65 - 3 szt. • Plafoniera nad umywalkę 18 W, IP 65, jarzeniowa /alternatywnie LED/ – 2 szt. • Gniazdo wtyczkowe p/t 230 V+Z/16A, IP 44 – 2 szt. • Wyłącznik p/t. 230V/10A, IP 44, - 1 szt. • Przełącznik p/t, 230V/10A, IP 44, - 1 szt.  Pomieszczenie WC DAMSKIE • Oprawa sufitowa świetlówkowa 2x36 W, alternatywnie z wymiennymi tubami LED o dużej trwałości, IP 65 - 3 szt. • Plafoniera nad umywalkę 18 W, IP 65, jarzeniowa /altrnatywnie LED/ – 2 szt. • Gniazdo wtyczkowe p/t 230 V + Z, IP 44 – 1 szt. • Wyłącznik p/t 230V/10A, IP 44 - 2 szt.  Pomieszczenie ŁAŹNIA • Oprawa sufitowa świetlówkowa 2x 36 W, alternatywnie wymiennymi tubami LED o dużej trwałości, IP 65 - 6 szt. • Wyłącznik p/t - 1 szt. Wykonane obwody elektryczne należy włączyć w istniejące obwody zasilające węzły sanitarne.Po wykonaniu instalacji i dokonaniu prób pomontażowych należy wykonać pomiary izolacji instalacji i pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. Z przeprowadzonych pomiarów należy sporządzić protokoły. Powyższy opis należy analizować wraz z przedmiarem robót. C. BRANŻA SANITARNA • Instalacja wodociągowa w sanitariatach na przyziemiu budynku nr 2  zdemontować instalację wodociągową – zdemontować rury wodociągowe, podejścia, zawory oraz przybory sanitarne  część instalacji wodociągowej tj. podejścia i niezbędne odcinki wykonać nowe z rur stalowych ocynkowanych oraz zaizolować W pomieszczeniach WC męskie i damskie zamontować zawory ze złączką do węża. Rozprowadzenie instalacji wodociągowej do przyborów sanitarnych wykonać w bruzdach ściennych (instalacje w bruzdach zaizolować) • Przybory  rury stalowe ocynkowane,  zawory przelotowe do wody zimnej i ciepłej,  zawory ze złączką do węża  baterie umywalkowe  zawory prysznicowe czasowe  izolacje dla rurociągów o grubości 6 mm  rurociągi PCV o średnicy fi 150, fi 100 i średnicy fi 50  umywalki  ustępy kompakt  bidet  pisuary  wpust podłogowe chromoniklowe Wykonać próbę szczelności, płukanie i dezynfekcję instalacji wodociągowej. • Instalacja wewnętrzna kanalizacji w sanitariatach budynku nr 2 Wymienić 5 szt pionów kanalizacyjnych żeliwnych na nowe piony z PCV, Wykonać nowe podejścia PCV do przyborów. Wymienić wszystkie wpusty podłogowe z rusztem ze stali nierdzewnej, W kabinach zamontować zawory prysznicowe czasowe Obudować piony kanalizacji sanitarnej płytami włóknowo - cementowymi z drzwiczkami na zawory i czyszczaki. Przejścia instalacji przez ściany i stropy wykonać w tulejach ochronnych. Wszystkie przejścia przewodów przez ściany i stropy wykonać w tulejach z tworzyw sztucznych. W obszarze tulei nie może być wykonane żadne połączenie na przewodzie. • Instalacja c.o. w sanitariatach budynku nr 2  Zdemontować istniejące grzejniki płytowe oraz konwektor i zamontować w wskazanym miejscu • Wentylacja mechaniczna w sanitariatach budynku nr 2 Sprawdzenie poprawności działania wentylacji mechanicznej wraz doprowadzeniem do skutecznej eksploatacji. Ilościowy zakres robót uwzględniają przedmiary robót. Do całości robót • uporządkowanie terenu • wywóz i utylizacja odpadów • Ilościowy zakres robót uwzględniają przedmiary robót. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ) i Projekcie i zdjęciach łaźni (Załącznik nr 12 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/50/2020, NIP [Wykonawcy].
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach