Przetargi.pl
Remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP- 10/17)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00691 Warszawa, ul. Nowogrodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43
    00691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 1525966300108
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP- 10/17)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlany wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez „magus” mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Sujak, mgr inż. Eleonora Stolarczyk, mgr inż. Mariusz Jarząbek. 2) Projekt budowlano wykonawczy przebudowy i rozbudowy węzła cieplnego c.o. + c.w. technologia + automatyka w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez „magus” mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Olesińska, mgr inż. Krystyna Chudziej. 3) Projekt budowlano wykonawczy przebudowy i rozbudowy węzła cieplnego c.o. + c.w. instalacje elektryczne w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez „magus” mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: Zbigniew Winiarek, Waldemar Lasek. 4) Przedmiar robót dla remontu węzłów cieplnych i instalacji centralnego ogrzewania w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonany przez „magus” mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Sujak. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu węzłów cieplnych i instalacji centralnego ogrzewania w budynku ZSLiE przy ul. Stawki 10 w Warszawie, wykonana przez „magus” mgr inż. Małgorzata Sujak, ul. Książkowa 7b/504, Warszawa, dnia 22 lipca 2016 r. Autorem opracowania jest: mgr inż. Małgorzata Sujak. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Budynek Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych wpisany jest do rejestru zabytków. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: I etap robót: - demontaż instalacji centralnego ogrzewania z wywozem i utylizacją odpadów, - montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych cienkościennych łączonych przez zaprasowanie, częściowo z rur polipropylenowych, - izolacja instalacji, - roboty poinstalacyjne związane z wymianą instalacji c.o. oraz naprawa i pomalowanie tynków za grzejnikami i wykonaniem obudów instalacji i grzejników, - demontaż instalacji dwóch węzłów cieplnych z wywozem i utylizacją odpadów, - montaż nowej instalacji jednego węzła cieplnego wraz z instalacją automatycznej regulacji i instalacją elektryczną, - roboty budowlane w pomieszczeniu węzłów cieplnych, w tym: instalacja wentylacji, instalacja wod.-kan., posadzki, położenie gresu, naprawy tynków, pomalowanie pomieszczenia, wymiana drzwi, naprawa płyty stropowej, wykonanie wentylacji węzła, - likwidacja zsypu do węgla w pomieszczeniu likwidowanego węzła wraz z naprawą nawierzchni podwórka, - wykonanie fragmentu instalacji c.c.w. łączącej instalacje zasilaną obecnie z likwidowanego węzła z instalacją węzła remontowanego, II etap robót: - wykonanie regulacji na gorąco instalacji c.o. i węzła. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia następujących formalności: 1. związanych ze zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego naczyń ciśnieniowych zamontowanych w węźle i uzyskaniem decyzji zezwalającej na ich eksploatację wraz z uiszczeniem odpowiednich opłat, 2. załatwienie wszelkich formalności u dostawcy ciepła wraz z uiszczeniem odpowiednich opłat (np. opłata za odbiór węzła, za wykonanie regulacji przepływu, za zamknięcie przyłącza). Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 6 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 6 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust. 5 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 33.000,00 PLN (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych). 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia i godz. składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 60 1030 1508 0000 0005 5001 0135 z dopiskiem: wadium – Remont węzła cieplnego i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP- 10/17). 5. W terminie składania ofert na rachunku Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze przelane tytułem wadium. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w ofercie. Wykonawca załącza do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwale zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu (gwarancje, poręczenia) nie może posiadać zapisów w swej treści, które ograniczają Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji/poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności zatrzymania wadium określone w ustawie Prawo zamówień publicznych, bez potwierdzania tych okoliczności. 8. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wymienioną wyżej formą wadium zostanie odrzucona przez Zamawiającego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach