Przetargi.pl
Remont węzła cieplnego i innych pomieszczeń, wymiana drzwi w piwnicy oraz roboty malarskie w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Nr postępowania: OPS.DA.2711.7.2013

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-784 Warszawa, ul. Cybisa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 544 12 00 , fax. 0-22 544 12 01
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
    ul. Cybisa 7 7
    02-784 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 544 12 00, fax. 0-22 544 12 01
    REGON: 01084796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont węzła cieplnego i innych pomieszczeń, wymiana drzwi w piwnicy oraz roboty malarskie w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Nr postępowania: OPS.DA.2711.7.2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest zamówienia jest robota budowlana - remont węzła cieplnego i innych pomieszczeń, wymiana drzwi w piwnicy oraz roboty malarskie w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. 2. Roboty budowlane obejmować będą: a) Remont węzła cielnego, b) Wymianę drzwi piwnicznych wraz z pomalowaniem sufitów i ścian, c) Remont warsztatu wraz z montażem ścianki gipsowo - kartonowej, d) Remont pomieszczenia technicznego, e) Malowanie pokoi biurowych i wyciszenie gabinetu Dyrektora, f) Wykonanie i montaż poręczy ze stali nierdzewnej na klatkach schodowych, g) Malowanie klatek schodowych, h) Ułożenie dodatkowego kabla 3-fazowego z rozdzielni w piwnicy do pokoju socjalnego na I piętrze 3. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określają kody: a) 45410000-4 Tynkowanie, b) 45442100-8 Roboty malarskie, c) 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, d) 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg, e) 45431000-7 Kładzenie płytek, f) 45432210-9 Wykładanie ścian, g) 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w okresie lipiec - sierpień 2013 r. z tym, że remont może zacząć się przed 1 lipca 2013 r., w przypadku wyłonienia Wykonawcy i spełnienia wszystkich formalności wynikających z Prawa budowlanego, w tym protokolarnego wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy (przekazanie terenu budowy). Ostatecznym terminem oddania robót jest 31.08.2013 r 5. Prace remontowe powinny być wykonywane zarówno w dni robocze a w uzasadnionych przypadkach, po ustaleniu z Zamawiającym, również w dni świąteczne. Zgodnie z harmonogramem, który zostanie sporządzony po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Nie przewiduje się wykonywania prac w godzinach nocnych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Przedmiarze robót (kosztorys inwestorki ślepy) stanowiącym załączniki Nr 1 do SIWZ oraz w Uproszczonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót remontowych, załącznik Nr 2 do SIWZ. 7. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 8. Mając na uwadze specyfikę pracy Ośrodka, proponuje, aby prace malarskie w pokojach biurowych odbywały się w piątki i soboty. Po wyłonieniu wykonawcy, strony umowy porozumieją się co do harmonogramu prac remontowych. 9. Zamawiający zastrzega, iż rozliczenie robót odbędzie się ryczałtowo. 10. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 11. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Szczegóły zawarte we wzorze umowy. 12. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Zamawiający, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie im powierzy. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. 13. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania części robót przez podwykonawcę, zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu cywilnego, a w szczególności art. 6471 § 1 i § 2 KC.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach