Przetargi.pl
Remont wewnętrzny w budynku Bursy Szkolnej w Ostrowi Mazowieckiej

Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 645 71 00 , fax. 29 645 71 01
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. 3 Maja 68
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 645 71 00, fax. 29 645 71 01
    REGON: 55066880600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wewnętrzny w budynku Bursy Szkolnej w Ostrowi Mazowieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont wewnętrzny w budynku Bursy Szkolnej w Ostrowi Mazowieckiej. Prace wykonywane będą w Bursie Szkolnej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Rubinkowskiego. Budynek bursy jest obiektem wybudowanym w latach 80 XX w. w technologii wielkiej płyty – pięciokondygnacyjnym. 2. Zakres prac: 1) prace polegają na wymianie pionów kanalizacyjnych, aby wykonać te prace należy zdemontować istniejące zabudowy z płyt GK i OSB, za ekranami których znajdują się przewody instalacji wod-kan. Po dokonaniu wymiany rur ponownie należy wykonać zabudowę z GK na stelażu metalowym. Wykonywanie wyżej wymienionych robót pociąga za sobą dokonanie odnowienia wszystkich pomieszczeń na trasie wymiany rur – polegających na malowaniu, ułożeniu gresu na podłogach, glazury na ścianach łazienek, tynku mozaikowego na ścianach przedpokoju jako lamperii, wymianie wyposażenia łazienek, wymianie drzwi łazienkowych; 2) instalacja awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego (system zasilający, lampy oświetlenia awaryjnego); 3) instalacja systemu sygnalizacji pożarowej. 3. Przy wyborze farb emulsyjnych, płytek kamionkowych GRES, płytek kamionkowych ściennych oraz skrzydeł drzwiowych należy zachować kolorystkę oraz wygląd materiałów użytych przy remoncie pokoi w 2017 r. Zamawiający umożliwia dokonanie oględzin pomieszczeń po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Panią Elżbietą Sylwanowicz – Dyrektorem Bursy Szkolnej tel. 695514050. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniający wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty zawarty jest w załącznikach do SIWZ: dokumentacji projektowej, STWiOR oraz przedmiarze robót. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności dotyczące robót budowlanych wymienionych w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących obsługę geodezyjną oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego. 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 7. Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez zamawiającego niedopełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ (załącznik 2 i 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów przedstawia w szczególności zobowiązanie tych podmiotów zawierające: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) informację czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firmy oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty; cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach