Przetargi.pl
Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie wraz z wielobranżową wymianą instalacji, aranżacją wnętrz, konserwacją polichromii ściennej oraz zagospodarowaniem terenów przyległych

Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, Czerwonego Krzyża
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 572 21 78 , fax. 82 572 21 78
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie
    Czerwonego Krzyża 7
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 82 572 21 78, fax. 82 572 21 78
    REGON: 90067200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwlodawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie wraz z wielobranżową wymianą instalacji, aranżacją wnętrz, konserwacją polichromii ściennej oraz zagospodarowaniem terenów przyległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje, w szczególności: Część I: Remont wnętrz Synagogi Wielkiej oraz Synagogi Malej w Muzeum – Zespole Synagogalnym we Włodawie. Zakres prac remontowych we wnętrzu Wielkiej Synagogi a) Remont babińców w tym przystosowanie jednego z babińców na nowa salę ekspozycyjną b) Remont sal wystawowych (w tym wymiana podłogi wraz z legarami, remont schodów prowadzących do zabytkowego Aron ha Kedeszu), sanitariatów, holu głównego, magazynów muzealnych c) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej w całym budynku. d) Wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych w całym budynku (oświetlenie, gniazda, sieć teleinformatyczna i LAN). e) Modernizacja instalacji c.o. w całym budynku i instalacji wod-kan. Zakres prac remontowych we wnętrzu Małej Synagogi a) Remont sali głównej synagogi i sali wystawowych, sanitariatów i holu głównego b) Instalacja windy c) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej w całym budynku. f) Wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych w całym budynku (oświetlenie, gniazda, sieć teleinformatyczna i LAN). g) Modernizacja instalacji c.o. w całym budynku (w tym wymiana grzejników) i instalacji wod-kan. Część II: Renowacja polichromii ściennej we wnętrzu Małej Synagogi Wykonanie polichromii ściennej zgodnie z Programem Prac Konserwatorskich. Program Prac Konserwatorskich obejmuje prace konserwatorskie przy Polichromii ściennej znajdującej się w Sali Modlitw w budynku tzw. Małej Synagogi. Prace konserwatorskie mają sążyc zabezpieczeniu Polichromii przed niszczeniem, mają za zadanie poprawić kondycję technologiczną polichromii, oraz przywrócić jej właściwe aspekty technologiczne. Część III : Remont wnętrz budynku Domu Pokahalnego oraz zagospodarowanie terenu przy Zespole Synagogalnym we Włodawie Zakres prac remontowych Domu Pokahalnego: a) Remont holu głównego i schodów wewnętrznych ( w tym wymiana posadzki i schodów, wymiana balustrady), sali wystawowej, pomieszczeń administracyjno-biurowych i socjalnych, toalet, b) Wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej w całym budynku. c) Wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych w całym budynku (oświetlenie energooszczędne, gniazda, sieć teleinformatyczna i sieć LAN). a) Modernizacja instalacji c.o. i wod - kan.w całym budynku. TERENY PRZYLEGŁE – dalsze zagospodarowanie terenów zielonych a) wymiana ogrodzenia od strony zachodniej, wschodniej, południowej, b) modernizacja ogrodzenia od strony północnej c) dalsze zagospodarowanie terenów zielonych (zaprojektowanie nasadzeń krzewów i innych nowe nasadzeń, powiązanie zieleni przyległych terenów z projektowaną zielenią) d) utworzenie stref relaksu dla turystów (ławki, stojaki rowerowe itp.) Teren objęty robotami dla każdej z opisanej części zamówienia znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i podlega ochronie służb konserwatorskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1. W zakresie części 1: 30 000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 2. W zakresie części 2: 5 000 PLN ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 3 W zakresie części 3: 11 000 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 54 8042 0550 1645 2000 0090 z dopiskiem: Wadium Część I. Remont wnętrz Synagogi Wielkiej i Synagogi Małej lub/i Część II. Renowacja polichromii we wnętrzu budynku Małej Synagogi lub/i Części III. Remont Domu Pokahalnego i zagospodarowanie terenów przyległych; - zależnie od części, na którą wykonawca składa ofertę. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia 20.01.2021r– do dnia 20.02.2021r”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia art.23 ustawy pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach