Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
- Data zamieszczenia: 2019-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
Al. Piłsudskiego 12
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
REGON: 47085064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont w budynku administracyjno-warsztatowym w OD Zygry - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku administracyjno – warsztatowego Obwodu Drogowego w Zygrach. Zakres prac budowlanych obejmuje: •Wymiana sufitu podwieszanego w przedsionku wraz z malowaniem – 5.88 m2 •Malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi wraz z zabezpieczeniem i przygotowaniem podłoża, zabezpieczeniem ścian i podłóg w przedsionku po demontażu starej boazerii - 9,24 m2 •Wymiana płytek podłogowych w przedsionku- 5,88 m2 •Założenie płytek podłogowych w korytarzu, pokoju kierownika, pokoju do zimowego utrzymania dróg- 31,00 m2 •Malowanie ścian wewnętrznych i sufitów farbami emulsyjnymi wraz z przygotowaniem podłoża, zabezpieczeniem ścian i podłóg w hydroforni, malarni, portierni, garażu (bez malowania sufitu), strychu (bez malowania sufitu) - 336,40 m2 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/ Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy tj. zatrudniał osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia obejmujące: • malowanie ścian wewnętrznych i sufitów • wymiana płytek podłogowych • wymiana sufitów podwieszanych z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 700,00 zł (słownie złotych : siedemset 00/100). Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składając Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) zobowiązany jest wypełnić część dotyczącą podwykonawcy, nie będącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt III.2.2) 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. III.3) i III.4) ppkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, składając ofertę , informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Łódzkiej 17 m 7, Wysokiej 40/42 m 8 oraz Wojska Polskiego 42 m 8.
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z kancelarią Leśnictwa Kierz
Dodano: 2024-01-06 - Wymiana wykładziny na gres oraz malowanie ścian i sufitów w Oddziale ZUS Tomaszów Mazowiecki
Dodano: 2024-01-02 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ścian piwnic budynku biurowego, zabytkowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58.
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z kancelarią Leśnictwa Kierz
Dodano: 2023-10-27 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy
Dodano: 2023-10-23 - roboty remontowo-budowlane w Sądzie Rejonowym w Łasku, w trzech budynkach w zakresie „OZNAKOWANIE DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU, UL. KOLEJOWA 12 (...)
Dodano: 2023-10-04 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ścian piwnic budynku biurowego, zabytkowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 58.
Dodano: 2023-09-11 - Renowacja elewacji zabytkowego budynku plebanii, stanowiącej zaplecze administracyjno-mieszkalne Parafii Katolickiej pw. Św. Rocha w Rząśni
Dodano: 2023-09-08 - Wymiana stolarki okiennej w budynku sądu rejonowego w Łasku przy ul. Kolejowej 12
Dodano: 2023-08-20