Przetargi.pl
Remont w budynku administracyjno-warsztatowym w OD Zygry

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
    Al. Piłsudskiego 12
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
    REGON: 47085064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont w budynku administracyjno-warsztatowym w OD Zygry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku administracyjno – warsztatowego Obwodu Drogowego w Zygrach. Zakres prac budowlanych obejmuje: •Wymiana sufitu podwieszanego w przedsionku wraz z malowaniem – 5.88 m2 •Malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi wraz z zabezpieczeniem i przygotowaniem podłoża, zabezpieczeniem ścian i podłóg w przedsionku po demontażu starej boazerii - 9,24 m2 •Wymiana płytek podłogowych w przedsionku- 5,88 m2 •Założenie płytek podłogowych w korytarzu, pokoju kierownika, pokoju do zimowego utrzymania dróg- 31,00 m2 •Malowanie ścian wewnętrznych i sufitów farbami emulsyjnymi wraz z przygotowaniem podłoża, zabezpieczeniem ścian i podłóg w hydroforni, malarni, portierni, garażu (bez malowania sufitu), strychu (bez malowania sufitu) - 336,40 m2 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/ Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy tj. zatrudniał osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia obejmujące: • malowanie ścian wewnętrznych i sufitów • wymiana płytek podłogowych • wymiana sufitów podwieszanych z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 700,00 zł (słownie złotych : siedemset 00/100). Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składając Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) zobowiązany jest wypełnić część dotyczącą podwykonawcy, nie będącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca oraz wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz, o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt III.2.2) 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. III.3) i III.4) ppkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, składając ofertę , informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach