Przetargi.pl
Remont utwardzonego terenu w pasie zieleni przy pomniku Marszałka Piłsudskiego w Brzezinach

Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont utwardzonego terenu w pasie zieleni przy pomniku Marszałka Piłsudskiego w Brzezinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu utwardzonej nawierzchni terenu działki o nr ewidencyjnym 2808 obręb 8 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont utwardzonego terenu w pasie zieleni przy pomniku Marszałka Piłsudskiego w Brzezinach Istniejący teren działki nr 2808 w obrębie 8 zlokalizowany jest w granicach strefy A - ścisłej ochrony konserwatorskiej i strefy B - ochrony zasadniczych elementów rozplanowania. Przeznaczony jest w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod tereny komunikacji kołowej. Szczegółową lokalizację przedstawia kopia mapy zasadniczej stanowiąca jednocześnie załącznik do Decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi z dnia 23 lipca 2014r. (załącznik nr 10 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; - rozbiórkę obrzeży na podsypce piaskowej; - wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu w tym materiału odzyskanego (odzyskany materiał stanowi własność Zamawiającego); - wykonanie nawierzchni ze szlachetnych płytek płukanych 40/40/3,8 na podsypce cementowo-piaskowej; - wykonanie cokolików z kształtek schodowych o wysokości 15 cm; - wykonanie cokolików z kształtek schodowych o wysokości 30 cm; - wykonanie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; - odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowej; - zeskrobanie i zmycie starej farby; - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami z gruntowaniem oraz uzupełnieniem tynków; - dwukrotne malowanie tynków farbami silikatowymi, - roboty pielęgnacyjne drzewostanu. 2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: a) zgłoszeniem robót budowlanych z dnia 25 lipca 2014 r.( załącznik Nr 8 do SIWZ), b) przedmiarem robót (załącznik 9 do SIWZ), c) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi z dnia 23 lipca 2014r. wraz z kopią mapy zasadniczej (załącznik nr 10 do SIWZ), d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, f) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych; b) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót; c) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; d) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta; e) wbudowywania materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881); f) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.); g) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane; h) zapewnienia sobie we własnym zakresie dostawy wody i prądu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz ponoszenia kosztów ich zużycia; 4. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz 36 miesięcznej rękojmi (wg art. 558 kc.). Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 5. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 7.W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa wyżej mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 8. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 9. Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 12.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. 13. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji przetargowej. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w dokumentacji przetargowej służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach