Przetargi.pl
Remont ulicy Żytniej w Żninie - Etap III

Urząd Miejski w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031301 , fax. 052 3031103
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żninie
    ul. 700-lecia 39 39
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031301, fax. 052 3031103
    REGON: 00052520500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Żytniej w Żninie - Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Żytniej w Żninie - powierzchnia 1352 m2. Przekrój konstrukcyjny nawierzchni jezdni: - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa grub. po zagęszczeniu 4 cm, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa grub. po zagęszczeniu 3 cm. Pod względem wysokościowym roboty należy wykonać zgodnie z profilem podłużnym oraz w nawiązaniu do istniejącego terenu. W zakresie Wykonawcy będzie, oznakowanie robót na czas budowy oraz pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą, a także regulacja wysokościowa włazów kanalizacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / zał. Nr 2 /, 2) oświadczenie o niezaleganiu z opłatami w Urzędzie Skarbowym i składkami w ZUS / zał. Nr 3 /, 3) dokument rejestracji firmy z określeniem przedmiotu działalności oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania oferenta /dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/, 4) kserokopia uprawnień kierownika budowy oraz przynależności do Izby Inżynierów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach