Przetargi.pl
Remont ulicy Wolności w Wieszowie – etap II

Gmina Zbrosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-674 Zbrosławice, ul. Oświęcimska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2337012 , fax. 032 2337100
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbrosławice
    ul. Oświęcimska 2
    42-674 Zbrosławice, woj. śląskie
    tel. 032 2337012, fax. 032 2337100
    REGON: 27625838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Wolności w Wieszowie – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka ul. Wolności w Wieszowie w ilości ok. 1.478,40 m2, polegający na wymianie warstw konstrukcyjnych wraz z nawierzchnią – etap II. Remont odcinka ww. drogi obejmować będzie m.in. następujące roboty budowlane: a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z terenu rozbiórki i utylizacją, b) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni – głębokość 32 cm, c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, d) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – grubość po zagęszczeniu 15 cm, e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w dwóch warstwach o łącznej grubości po zagęszczeniu 25 cm, f) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych w dwóch warstwach 6 cm + 5 cm, g) zabudowa krawężników betonowych wystających i wtopionych na ławie betonowej z oporem, h) zabudowa nowych wpustów ulicznych z osadnikiem (bez syfonu) wraz z przykanalikami, i) wymiana wpustów ulicznych wraz z przykanalikami, j) remont zjazdów do posesji (wykonanie konstrukcji wraz z nawierzchnią z kostki betonowej gr. 8 cm i obrzeżami), k) humusowanie poboczy z obsianiem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek i koszty zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci w przypadku wystąpienia ewentualnej kolizji. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty. W trakcie prowadzonych robót musi zostać zapewniony stały dostęp do wszystkich posesji zlokalizowanych w okolicy remontowanej drogi (szczególnie służb ratunkowych). Zaleca się aby roboty prowadzone były „pod ruchem” i dla takiego sposobu prowadzenia robót Zamawiający posiadać będzie zatwierdzoną organizację ruchu drogowego. W przypadku zakładanego wyłączenia z ruchu drogowego odcinka drogi, Wykonawca zobowiązany jest opracować i uzyskać zatwierdzenie (w ramach wynagrodzenia umownego) projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności (minimum w ograniczonym zakresie). Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (techniczną) uproszczoną, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną (Załączniki nr 6, 7 i 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 uPzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środka komunikacji elektronicznej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 9 do SIWZ; 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach