Przetargi.pl
remont ulicy Tarnogórskiej w Toszku

Burmistrz Toszka ogłasza przetarg

  • Adres: 44-180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2378020 , fax. 032 2334141
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Toszka
    ul. Bolesława Chrobrego 2 2
    44-180 Toszek, woj. śląskie
    tel. 032 2378020, fax. 032 2334141
    REGON: 00052900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont ulicy Tarnogórskiej w Toszku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    remont ulicy Tarnogórskiej w Toszku powierzchnia ulicy do remontu 614m2 powierzchnia chodnika do remontu 191m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1)złożą ofertę zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)potencjał techniczny: układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych; walec minimum średni stalowy gładki; szczotki mechanicznych lub inne urządzenia czyszczące; samochód samowyładowczy; zagęszczarki płytowe; ubijaki mechaniczne lub mały walc wibracyjny; betoniarkę do wytwarzania betonu i zaprawy oraz przygotowania podsypki cementowo-piaskowej; ładowarkę; samochód ciężarowy; młoty pneumatyczne albo spalinowe; frezarkę nawierzchni. 3)potencjał kadrowy: kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej 4)zrealizowali jako Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługą stanowiącym przedmiot zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 2.aktualne zaświadczenie właściwego z urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3.aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4.oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych 5.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6.dokumenty stwierdzające, że wymienione w wykazie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. 7.aktualne zaświadczenie dla osób z uprawnieniami o wpisie do okręgowej izby samorządu zawodowego. 8.wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia jakimi dysponuje wykonawca 9.wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie 5 lata robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 10.dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane ww. załączniku zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.toszek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach