Szpital Powiatowy ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6740361 , fax. 032 6721532
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
ul. Miodowa 14 14
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6740361, fax. 032 6721532
REGON: 27627111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bronchofiberoskopu dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Bronchofiberoskop - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności zamawiający warunkuje udział wykonawcy, który ma zarejestrowaną działalność gospodarczą. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia poprzez ocenę wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, pkt.1. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału, zamawiający szczególnie wymaga, by wykonawca, który chce wziąć udział w postępowaniu wykazał że: Wykonał należycie co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 50 000,- zł, i odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za ten sam rodzaj zamówienia zmawiający uzna dostawy w zakresie aparatury np. endoskopowej i/lub bronchofiberoskopowej. Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana osobno dla każdego zadania poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia. Ocena spełnienia zostanie dokonana poprzez weryfikację wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, pkt. 1. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Celem potwierdzenia warunku Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytowa na kwotę minimum 50 000,- zł, . Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana osobno dla każdego zadania poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia. Ocena spełnienia zostanie dokonana poprzez weryfikację wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, pkt.1. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunku udziału zostanie dokonana poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia. Ocena spełnienia zostanie dokonana poprzez weryfikację wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V, pkt.1. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunku udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów. 5. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (o którym mowa w pkt. 1), oraz dokumenty wymienione w pkt. 4 dla każdego partnera, b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów, c) wszyscy partnerzy konsorcjum będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo w postępowaniu i podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6. Przy ocenie spełniania warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnianiu warunków merytorycznych (potencjał techniczny i finansowy) będą oceniane łącznie natomiast warunki formalne indywidualnie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty . 7. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. 8. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca załączy do oferty: 1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanych wyrobów medycznych - certyfikat/deklaracja zgodności CE lub inny dokument zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93, poz. 896. 2) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zał. nr 1 do SIWZ) wraz z prospektem lub ulotką informacyjną potwierdzającą parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2) wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( zał. nr 1 do SIWZ) wraz z prospektem lub ulotką informacyjną potwierdzającą parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego, 3) informacje ogólne o wykonawcy wg załącznika nr 3 4) oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dla każdego partnera ), 6) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 7) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę 50 000,- zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.(załącznik nr 6) 12) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanych wyrobów medycznych - certyfikat/deklaracja zgodności CE lub inny dokument zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93, poz. 896. 13) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. V , ust. 1 pkt. 5,7,8,9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. V , ust. 1 pkt. 6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2 i 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Walory techniczne przedmiotu zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KOMPLETÓW OPTYK DO ENDOSKOPÓW
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa videoduodenoskopu z kolumną - ZP 1783/15
Dodano: 2015-12-15 - Zakup zestawu do ultrasonografii oskrzelowej EBUS wraz z myjnią endoskopową do mycia zestawu w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Oddziału Chorób Płuc Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu
Dodano: 2015-11-09 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę wideogastroskopu na na potrzeby Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu nr sprawy: 22/22PN / 2015
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa i montaż wieży endoskopowej (procesor wizyjny i źródło światła), wideogastroskopu diagnostyczno - zabiegowego i wideokolonoskopu diagnostyczno - zabiegowego dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-11-02 - DOSTAWA ENDOSKOPU DLA INSTYTUTU EDUKACJI TECHNICZNEJ I BEZPIECZEŃSTWA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa dla potrzeb CPiT w Bystrej sprzętu medycznego w ramach realizacji programu MZ pn. Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuca - doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii
Dodano: 2015-08-03 - Zakup wraz z dostawą wideoendoskopu 2 kpl.
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa bronchofiberoskopu ze źródłem światła dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz rhinolaryngofiberoskopu dla Oddziału Otolaryngologicznego
Dodano: 2014-10-14 - Videokolonoskop z zoomem optycznym kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego procesorem obrazu EPX-4400.
Dodano: 2014-10-01