Przetargi.pl
Remont ulicy Szkolnej, drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Piastów oraz ul. Okrzei w Jastrzębiu Zdroju

Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Piłsudskiego 60/B503
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4785302 , fax. 032 4785350
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji
    Al. Piłsudskiego 60/B503 60/B503
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4785302, fax. 032 4785350
    REGON: 00052368990927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Szkolnej, drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Piastów oraz ul. Okrzei w Jastrzębiu Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1. Remont ulicy Szkolnej Roboty drogowe obejmują przebudowę istniejących miejsc postojowych, budowę nowych miejsc postojowych z kostki brukowej, przebudowę chodników oraz remont nawierzchni asfaltowej jezdni. Kanalizacja deszczowa obejmuje wykonanie 9 kratek ściekowych wraz z przykanalikami i włączeniem do istniejących studni kanalizacyjnych Roboty elektryczne obejmują zabezpieczenie istniejących linii kablowych SN-20kV i istniejących kabli n/N rurami ochronnymi oraz przebudowę istniejącego oświetlenia 2. Remont drogi dojazdowej do przedszkola ul. Piastów Roboty obejmują rozebranie istniejącej nawierzchni drogi z trylinki, wykonanie robót ziemnych, podbudowy i nawierzchni z kostki brukowej. 3. Remont ul. Okrzei na dł. 73 mb Roboty obejmują frezowanie nawierzchni asfaltowej, wymianę podbudowy tłuczniowej i wykonanie nowej nawierzchni z asfaltowej na jezdni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz udokumentuje, iż: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał, po 2 roboty w ramach każdej z wymienionych branż odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - 2 roboty związane z sieciami elektrycznymi o wartości min 85.000,00 zł brutto łącznie, - 2 roboty związane z wykonaniem nawierzchni z kostki o wartości min 1.100 000,00 zł brutto łącznie, - 2 roboty związane z wykonaniem nawierzchni z asfaltobetonu o wartości min 320 000,00 zł brutto łącznie. 2) dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach pracownikiem nadzoru posiadającym uprawnienia niezbędne do wykonywania prac tj. drogowe osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy oraz elektryczne kierownika robót. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 5) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań (np. referencje czy protokoły odbioru końcowego), 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował), 8) uprawnienia budowlane w specjalnościach: drogowej do kierowania robotami osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy oraz elektryczne kierownika robót wraz z zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowodami wpłaty potwierdzającymi członkostwo, (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /tj. Dz. U. nr 5 poz. 42 z 2001r. ze zmianami) jeżeli przynależność do izby wynika z odrębnych przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jastrzebie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach