Urząd Gminy w Lipowej ogłasza przetarg
- Adres: 34-324 Lipowa, Lipowa 708
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lipowej
Lipowa 708 708
34-324 Lipowa, woj. śląskie - Adres strony internetowej zamawiającego: przetargi.ug-lipowa.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę stolarki zewnętrznej wraz z montażem, dla budowanej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Leśnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje: Dostawę stolarki zewnętrznej wraz z montażem dla budowanej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Leśnej. W tym: 19 szt stolarki okiennej PCV, oraz 2 szt ślusarki drzwiowej /aluminim/. 2. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje przedmiar robót wraz z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacja techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tym każda z dostaw wartością brutto przedłożonej oferty; 6) ustanowią, w przypadku gdy oferenci wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 7) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. 2. Ocena spełniania ww. warunków będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia - nie spełnia w oparciu złożone przez oferentów oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 4. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i w Urzędzie Skarbowym - załącznik nr 4. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3-ch lat podobnych dostaw, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tym każda z dostaw wartością brutto przedłożonej oferty - z podaniem wartości, okresu ich wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 8. 6. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków postępowania przetargowego zawartych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach - załącznik nr 5. 7. Certyfikaty i atesty potwierdzające zgodność oferowanych materiałów z odpowiednimi normami , wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Oświadczenie, że oferent pozostaje związany ze złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik nr 6. 9. Podpisany i zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników z podaniem podstawy prawnej. 10. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oferenci przedstawią dowód ustanowienia pełnomocnika z określonym zakresem pełnomocnictwa, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA! 1.Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta (tzn. opatrzone datą, napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.ug-lipowa.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (MOS, P29, SP37, SP 31, I LO, P43)
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa wraz z montażem okien na 1 piętrze oraz parterze lewego skrzydła budynku nr 4
Dodano: 2015-11-12 - Wymiana metalowej stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę aluminiową w budynku usługowo-handlowym przy ul. Partyzantów 98 w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-09-04 - Wymiana części okien w budynku B Izby Skarbowej w Katowicach. ZKP-2/2015
Dodano: 2015-07-10 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (P26, I LO, SP37, ZSEEiM, SP31, P40, SP28)
Dodano: 2015-06-10 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 1 BAJKA w Myszkowie, ul. Sucharskiego 32
Dodano: 2015-04-30 - Zabudowa pomieszczeń holu głównego na parterze oraz boksu biurowego na II piętrze Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Dodano: 2014-11-24 - Wymiana okien w Izbie Skarbowej w Katowicach ZKP-11/2014
Dodano: 2014-08-28 - Remont toalet damskich w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. A.Mickiewicza ul. Mickiewicza 11, 40-092 Katowice
Dodano: 2014-05-30 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Myszkowie, ul. Stalowa 1, etap II.
Dodano: 2014-05-30