Przetargi.pl
Remont ulicy Sienkiewicza, Natolińskiej i 8 Marca w Koluszkach.

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Sienkiewicza, Natolińskiej i 8 Marca w Koluszkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Sienkiewicza, Natolińskiej i 8 Marca w Koluszkach. Zakres rzeczowy obejmuje: a) Remont ulicy Sienkiewicza na odcinku od ulicy 8 Marca do ul. Brzezińskiej. Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej wraz z wymianą krawężników, remont istniejących chodników oraz remont istniejących zjazdów oraz wykonanie oznakowania według projektu docelowej organizacji ruchu. b) Remont ulicy Natolińskiej na odcinku od ulicy Polnej do ulicy Brzezińskiej. Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej wraz z wymianą krawężników, remont istniejących chodników oraz remont istniejących zjazdów oraz wykonanie oznakowania według projektu docelowej organizacji ruchu. c) Remont ulicy 8 Marca na odcinku od ulicy Sienkiewicza do ulicy Natolińskiej oraz od ulicy Próchnika do ulicy Jagiellońskiej. Na tych odcinkach wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej oraz remont obustronnych chodników i zjazdów. Na odcinku od ulicy Jagiellońskiej do ulicy Sienkiewicza wykonanie obustronnych chodników oraz zjazdów. Wykonanie oznakowania według projektu docelowej organizacji ruchu. d) Budowę 1 wyprowadzenia sieci kanalizacji sanitarnej w granicy pasa drogowego w ulicy Natolińskiej do działki nr 189, obręb 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Projekt budowlano – wykonawczy (ul. Sienkiewicza) - Załącznik nr 8A do siwz b) Projekt budowlano – wykonawczy (ul. Natolińska) - Załącznik nr 8B do siwz c) Projekt budowlano – wykonawczy (ul. 8 Marca) - Załącznik nr 8C do siwz d) Projekt budowlano – wykonawczy (wyprowadzenie kanalizacyjne – 1 szt.) - Załącznik nr 8D do siwz e) Przedmiar robót (ul. Sienkiewicza) - Załącznik nr 9A do siwz a) Przedmiar robót (ul. Natolińska) - Załącznik nr 9B do siwz a) Przedmiar robót (ul. 8 Marca) - Załącznik nr 9C do siwz b) Przedmiar robót - (wyprowadzenie kanalizacyjne – 1 szt.) – Załącznik nr 9D do siwz a) STWiOR (ul. Sienkiewicza) - Załącznik nr 10A do siwz b) STWiOR (ul. Natolińska) - Załącznik nr 10B do siwz c) STWiOR (ul. 8 Marca) - Załącznik nr 10C do siwz d) STWiOR (wyprowadzenie kanalizacyjne – 1 szt.) - Załącznik nr 10D do siwz e) Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (ul. Sienkiewicza) - Załącznik nr 11A do siwz f) Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (ul. Natolińska) - Załącznik nr 11B do siwz g) Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (ul. 8 Marca) - Załącznik nr 11C do siwz h) Docelowa organizacja ruchu (ul. Sienkiewicza) – Załącznik nr 12A do siwz i) Docelowa organizacja ruchu (ul. Natolińska) – Załącznik nr 12B do siwz j) Docelowa organizacja ruchu (ul. 8 Marca) – Załącznik nr 12C do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2) Kosztorysy ofertowe uproszczone. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach