Gmina Miasto Siedlce ogłasza przetarg
- Adres: 08110 Siedlce, Skwer Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 794 37 86, , fax. 25 794 37 18
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Siedlce
Skwer Niepodległości 2
08110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 794 37 86, , fax. 25 794 37 18 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Poniatowskiego w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: Remont ulicy Poniatowskiego w Siedlcach. Zakres zamówienia: 1. Obsługa geodezyjna w zakresie wykonywanych robót 2. Roboty drogowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość średnio 7 cm - wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej - oczyszczenie nawierzchni bitumicznej z dwukrotnym skropieniem emulsją asfaltową. - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11 W KR 3 w ilości średnio 100 kg/m2 - regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej. - regulacja wysokościowa włazów kanałowych kanalizacji deszczowej i sanitarnej. - regulacja wysokościowa obudów kluczy wodociągowych. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR 3 o grubości 4 cm - odtworzenie oznakowania poziomego UWAGI 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby 20% pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane na przedmiotowej inwestycji w okresie realizacji umowy było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz .U. z 2014 r. poz 1502 ze zm.) Zamawiający wymaga ,aby Wykonawca złożył oświadczenie o zatrudnieniu na budowie pracowników fizycznych wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy danej inwestycji, w tym osób zatrudnionych na podstawie o pracę w stosunku do siebie jak i swoich podwykonawców. Rodzaje czynności, wykonywanych przez pracowników Zamawiający określa poprzez odniesienie do przedmiaru robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót. 3. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia, uzgodniony z zarządcą drogi i organem zarządzającym ruchem projekt tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowo ponownego zatwierdzenia projektu. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: - organizacja ruchu i oznakowanie budowy - odtworzenie przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego - wywóz materiałów rozbiórkowych – destruktu w miejsce wskazane przez inwestora w granicach miasta Siedlce - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wykonanej nawierzchni. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 29.08.2017r. do godz. 09:45 wnieść wadium w wysokości 7 300,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta zł). Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Remont ulicy Poniatowskiego w Siedlcach Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 34 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 7:45 do 15:45. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje odrzucenie oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg powiatowych poprzez wykonanie przełomów
Dodano: 2024-06-21 - Rozbudowa parkingu przy Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego „Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
Dodano: 2024-03-28 - Budowa drogi gminnej nr 411176W- ulicy Dobrej w Ożarowie Mazowieckim”
Dodano: 2023-04-27 - Projekt i przebudowa skrzyżowania DK92 z drogami gminnymi ulicami Zamoyskiego, Cichą i Kapucką w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2023-03-06 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 150210W we wsi Kraśnicza Wola
Dodano: 2022-09-07 - Projekt i przebudowa skrzyżowania DK92, ul. Strażackiej i ul. Floriana w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2021-02-02 - Wykonanie utrzymaniowych robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy DOM „Służewiec”, DOM „Wierzbno”, DOM „Wiśniowa”, DOM „Madalińskiego”, DOM „Konduktorska”, DOM „Polkowska”.
Dodano: 2020-12-18 - Projekt i przebudowa skrzyżowania DK92, ul. Strażackiej i ul. Floriana w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2020-12-08 - Budowa ul. Hetmańskiej w miejscowości Dawidy Bankowe na terenie Gminy Raszyn
Dodano: 2020-08-14