Przetargi.pl
Dostawa materiałów medycznych

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26612 Radom, ul. Limanowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 621 127
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu
    ul. Limanowskiego 42
    26612 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 621 127
    REGON: 30306000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rckik.radom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. kompresów gazowych jałowych w ilości 38 000 opakowań (1 opakowanie = 3 sztuki); 2. bandaży - opasek dzianych bawełnianych lub wiskozowych w ilości 7 000 sztuk; 3. sterylnych opatrunków poinjekcyjnych w ilości 40 000 sztuk; 4. fartuchów medycznych dla krwiodawców wykonanych z włókniny w ilości 25 000 sztuk; 5. jednorazowych higienicznych podkładów ochronnych 3-warstwowych (2 warstwy celulozy + 1 warstwa folii) w rolce w ilości 120 rolek; 6. przylepców mocujących z włókniny z klejem akrylowym lub kauczukowym w ilości 1 000 sztuk w opakowaniach po 12 sztuk; 7. waty celulozowej - ligniny w arkuszach w ilości 150 kg w opakowaniach 5 kg; 8. waty opatrunkowej bawełniano- wiskozowej w ilości 50 kg w opakowaniach 0,50 kg; 9. przylepców z opatrunkiem w ilości 100 sztuk w opakowaniach po 5 sztuk; 10. szpatułek lekarskich w ilości 5 opakowań (opakowanie = 100 sztuk). Opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 wypełniony „Formularz oferty” - załącznik nr 3 do SIWZ; 9.2 wypełniony „Formularz cenowy” - załącznik nr 4 do SIWZ; 9.3 w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 8.6 zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; 8.2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 8.3 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm (nazw) tych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach