Przetargi.pl
Remont ulicy Polnej w miejscowości Trzebaw z materiału Wykonawcy

Gmina Stęszew ogłasza przetarg

  • Adres: 62060 Stęszew, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 8197141
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stęszew
    ul. Poznańska 11
    62060 Stęszew, woj. wielkopolskie
    tel. 8197141
    REGON: 63125852000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: steszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Polnej w miejscowości Trzebaw z materiału Wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac; Poz Nazwa Jedn Ilość ZABEZPIECZENIE I GEODEZJA 10. D-00.00.00 D-00.00.02a D-01.00.00 D-10.10.01p D-01.02.01a Roboty przygotowawcze. Zabezpieczenie robót i ternu budowy - oznakowanie tymczasowe itp. Ochrona drzew. Zaplecze. Obszar zgodny z planem zagospodarowania terenu. km 0,500 20. D-01.01.01a Odtworzenie trasy - wytyczenie elementów projektu. Obszar zgodny z planem zagospodarowania terenu. km 0,500 30. D-01.01.01a Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Obszar zgodny z planem zagospodarowania terenu. km 0,500 40. D-01.01.01b Wytyczenie granic pasa drogowego. Obszar zgodny z planem zagospodarowania terenu. km 0,500 50. D-00.00.00 D-01.02.04 Uporządkowanie terenu po budowie. Obszar zgodny z planem zagospodarowania terenu. km 0,500 KRAWĘŻNIKI - REGULACJA WYSOKOŚCIOWA 60. D-01.02.04 Rozebranie elementu betonowego na podsypce cementowo-piaskowej w celu przełożenia metr 60,000 70. D-01.02.04 Rozebranie ławy betonowej m3 3,600 80. D-01.02.04 Załadunek transport i opłaty. Wybór wysypiska po stronie Wykonawcy chyba że Inwestor wskaże miejsce składowania dla niektórych odzyskanych materiałów i mas. m3 4,230 90. D-04.01.01 Rowek o wym 40x40cm w masach min.-asf. kruszywach, kamieniu, betonach z docięciem krawędzi metr 60,000 100. D-01.02.04 Załadunek transport i opłaty. Wybór wysypiska po stronie Wykonawcy chyba że Inwestor wskaże miejsce składowania dla niektórych odzyskanych materiałów i mas. m3 9,600 110. D-08.01.01 Ława betonowa, beton C12/15 m3 3,600 120. D-08.01.01 Krawężnik betonowy 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 5cm (prosty i docinany na łukach szary - przełożenie w tym 20% nowego) metr 60,000 KRAWĘŻNIKI 130. D-04.01.01 Rowek o wym 40x40cm w kruszywach, kamieniu, gruzie z docięciem krawędzi metr 960,000 140. D-01.02.04 Załadunek transport i opłaty. Wybór wysypiska po stronie Wykonawcy chyba że Inwestor wskaże miejsce składowania dla niektórych odzyskanych materiałów i mas. m3 153,600 150. D-08.01.01 Ława betonowa, beton C12/15 m3 67,200 160. D-08.01.01 Krawężnik betonowy 12x25cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 5cm (prosty i docinany na łukach szary) metr 900,000 170. D-08.01.01 Krawężnik betonowy 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 5cm (prosty i docinany na łukach szary) metr 60,000 JEZDNIA - NOWA KONSTRUKCJA KB PEŁNA I AŻUR 180. D-04.01.01 Profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy z gruzu i kruszyw łamanych jak dla KR2 do Is=1,00 100 MPa m2 2200,000 190. D-04.04.02 Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - grub 10 cm (wyrównanie istniejącej) m2 2200,000 200. D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki beton cegiełka ażurowa z dystatnsami bocznymi grub 8 cm na podsypce grysowej o granulacji 0-8 mm gr.5 cm. Szczeliny wypełnione w/w grysem o granulacji 0-8 mm. Kolor kostki szary. m2 1450,000 210. D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - gr. 5 cm. Kostka betonowa fazowana kolorowa. m2 750,000 ZJAZDY - KŁSM - REGULACJA WYSOKOŚCIOWA 220. D-04.01.01 Profilowanie i zagęszczenie podłoża grunt kat 1/4 m2 150,000 230. D-04.04.02a Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - grub 10 cm m2 150,000 ODWODNIENIE 240. D-03.02.01 Wykop ręczny lub mechaniczny z odwodnieniem wykopów w obudowie typu boks, grunt kat 1/4. Zabezpieczenie na czas prowadzenia robót wszelkiej infrastruktury podziemnej kolidującej z projektowaną infrastrukturą, podwieszanie itp. m3 150,905 250. D-01.02.04 Załadunek transport i opłaty. Wybór wysypiska po stronie Wykonawcy chyba że Inwestor wskaże miejsce składowania dla niektórych odzyskanych materiałów i mas. m3 150,905 260. D-03.02.01 Podłoże z materiałów sypkich zagęszczonych, gr. kat 1/2 m3 14,084 270. D-03.02.01 Podłoża betonowe C12/15 m3 1,076 280. D-03.02.01 Zasypka wykopów nowym gruntem kat 1/2 z zagęszczeniem m3 130,490 290. D-01.02.04 Demontaż. Studzienka ściekowa uliczna betonowa z osadnikiem fi 500 wraz z jej elementami towarzyszącymi. Załadunek transport i opłaty. Wybór wysypiska po stronie Wykonawcy chyba że Inwestor wskaże miejsce składowania dla niektórych odzyskanych materiałów. szt 1,000 300. D-01.02.04 Demontaż. Przyłącze z rur PVC-U średnica 160 wraz z jego elementami towarzyszącymi. Załadunek transport i opłaty. Wybór wysypiska po stronie Wykonawcy chyba że Inwestor wskaże miejsce składowania dla niektórych odzyskanych materiałów. metr 6,000 310. D-03.01.01 Dren z rur drenarskich PVC-U średnica 160 wraz z jego elementami towarzyszącymi: uszczelki, złączki itp. w obsypce z kruszywa 16/32 40x40cm owinięta geowłókniną drenarską 90gr/m2 metr 106,000 320. D-03.02.01 Studzienka prefabrykowana ściekowa przykrawężnikowa betonowa z osadnikiem fi 500 wraz z jej elementami towarzyszącymi, dno betonowe prefabrykowane, pierścień odciążający i utrzymujący, wpust żeliwny z zawiasem kl D400 szt 3,000 330. D-03.02.01 Studnia prefabrykowana rewizyjna betonowa C35/45 fi 1000 wraz z jej elementami towarzyszącymi, kineta betonowa przelotowa, łączenie na uszczelki gumowe - właz żeliwny z wypełnieniem betonowym fi 600 40T izolacja wodoochronna ścian zewnętrznych jeśli producent wymaga szt 1,000 340. D-03.02.01 Studnia drenarska kontrolna DN 315 na teleskopie wraz z jej elementami towarzyszącymi uszczelki, złączki, właz PP lub beton fi 315 D400, dno PP. szt 3,000 350. D-03.02.01 Regulacja pionowa studni rewizyjnych z uzupełnieniem kostrukcji nawierzchni wokół z wywozem gruzu. szt 21,000 360. D-03.02.01 Regulacja pionowa studzienek deszczowych z uzupełnieniem kostrukcji nawierzchni wokół z wywozem gruzu. szt 3,000 370. D-01.03.05(06) Regulacja pionowa zaworu wodociągowego, gazowego, hydrantu podziemnego z uzupełnieniem kostrukcji nawierzchni wokół z wywozem gruzu. szt 30,000 380. D-01.03.04 Regulacja pionowa studzienki telefonicznej z wymianą włazu na typ ciężki wraz z ramą (w górę i w dół) z uzupełnieniem kostrukcji nawierzchni wokół z wywozem gruzu. szt 4,000 390. D-01.03.05 Wymiana hydrantu na nowy podziemny lub słupowy (ustalić z Zamawiającym) z uzupełnieniem kostrukcji nawierzchni wokół z wywozem odpadu i robotami towarzyszącymi z uzupełnieniem kostrukcji nawierzchni wokół z wywozem gruzu. szt 1,000 POBOCZA 400. D-06.03.01 Ścinanie pobocza na głębokość do 10 cm m2 510,000 410. D-01.02.04 Załadunek transport i opłaty. Wybór wysypiska po stronie Wykonawcy. m3 51,000 420. D-04.01.01 Profilowanie i zagęszczenie podłoża grunt kat 1/4 m2 510,000 430. D-06.03.01 Uzupełnienie pobocza ziemią z zakupu dowożoną samochodami wywrotkami grunt kat 1/2 m3 51,000 440. D-06.03.01 Plantowanie powierzchni gruntu kat 1/2 m2 510,000 450. D-06.03.01 Zagęszczanie w/w poboczy zageszczarkami do uzyskania stopnia zagęszczenia m3 51,000 460. D-09.01.01 Wykonanie trawników wraz z humusowaniem terenu z obsianiem trawą przy grubości humusu min. 5 cm m2 510,000 ZIELEŃ 470. D-04.01.01 Zdjęcie darniny i gruntu do 10 cm. Profilowanie, zagęszczanie, plantowanie. m2 200,000 480. D-01.02.04 Załadunek transport i opłaty. Wybór wysypiska po stronie Wykonawcy. m3 20,000 490. D-09.01.01 Wykonanie trawników wraz z humusowaniem terenu z obsianiem trawą przy grubości humusu min. 5/10 cm m2 200,000 ORGANIZACJA RUCHU 500. D-01.02.04 Demontaż i ponowny montaż słupków do znaków drogowych wraz z nowym fundamentem. Załadunek transport i opłaty dla odpadu. Wybór wysypiska po stronie Wykonawcy. szt 2,000 510. D-01.02.04 Demontaż i ponowny montaż tarczy znaku drogowego wraz z elementami łączącymi. Załadunek transport i opłaty dla odpadu. Wybór wysypiska po stronie Wykonawcy. szt 2,000 Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Ponadto zakres prac obejmuje: 1) sporządzenie operatu kolaudacyjnego – 3 egzemplarze, na który składa się: a) Dokumentacja powykonawcza: b) Atesty na materiały i prefabrykaty, 2) Protokoły odbioru robót. 3) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak w/w uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany w pełni poniesie Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. 3. Jeżeli w przedmiarze lub specyfikacji występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta / nazwy producentów i produktów / należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 6. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 7. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy w stosunku do osób trzecich. 8. Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Klauzula społeczna: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawię umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane. Wykonawca: 1) Zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2014r. poz. 1502 ze zm.) 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 4) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumienie przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11 - pok. 3, a kserokopię dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 11 ust. 1 pkt. 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach