Przetargi.pl
Remont ulicy Podgórnej i Młynarskiej w Zdunach

Gmina Zduny ogłasza przetarg

  • Adres: 63-760 Zduny, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 215 001 , fax. 627 215 243
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zduny
    ul. Rynek 2
    63-760 Zduny, woj. wielkopolskie
    tel. 627 215 001, fax. 627 215 243
    REGON: 53112800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zduny.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Podgórnej i Młynarskiej w Zdunach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Młynarskiej i Podgórnej w Zdunach. 2. Przedmiot zamówienia: remont ulic gminnych: Młynarska na odcinku 124 mb i Podgórnej na odcinku 141 mb. Zakres obejmuje: korektę niwelety istniejącej drogi w przekroju podłużnym i poprzecznym, budowę od podstaw konstrukcji jezdni poprzez jej wymianę na nową, ułożenie obustronne nowego krawężnika najazdowego 15x22x100 oraz krawężnika łukowego na łukach, ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej zamiennie do masy bitumicznej, budowę wjazdów do posesji i dojść do furtek z kostki brukowej gr. 8 cm. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej (kosztach ogólnych budowy): 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 3) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 4) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 6) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, 7) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu (Zarządcą dróg). 8) przygotowanie projektu organizacji ruchu drogowego wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, 9) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 10) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) Dokumentacja projektowa – część opisowa oraz część rysunkowa, 2) Przedmiary robót. 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Kody CPV: 45233140-2 Roboty drogowe 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45232452-5 Roboty odwadniające 4. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r., Kodeks pracy (Dz. U. 2020 r. poz. 1320) osób do wykonywania w zakresie realizacji zamówienia prac ziemnych. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt 7 i 8) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie składania oferty– wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach