Wójt Gminy Łubniany ogłasza przetarg
- Adres: 46-024 Łubniany, ul. Opolska 104
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 077 4270533 , fax. 077 4215024
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Łubniany
ul. Opolska 104 104
46-024 Łubniany
tel. 077 4270533, fax. 077 4215024 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniany.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Leśnej w miejscowości Brynica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje remont drogi gminnej ul. Leśnej wraz z włączeniem do drogi powiatowej w m. Brynica. Projektuje się nawierzchnię drogi gminnej z betonu asfaltowego po wcześniejszym wyprofilowaniu istniejącej nawierzchni. Pobocza wykonać z tłucznia lub frezu bitumicznego grubości 10 cm. Przepust pod skrzyżowaniem z drogą powiatową należy wydłużyć obustronnie o 1,2 m i 2,2 m. Istniejący przepust jest z rur betonowych ? 60. Konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0 -12,8 - gr. 4 cm, - warstwa wyrównawcza, beton asfaltowy 0 - 16 - gr. ~ 3 cm. Podczas korekty łuków na włączeniu do drogi powiatowej oraz w kilometrze ~ 0+350 na powierzchni 30 m2 należy wykonać warstwowo (dwa razy po 15 cm) podbudowę tłuczniową gr. 30 cm. - podbudowa z tłucznia bazaltowego lub granitowego 0 - 31,5 mm - gr. 15 cm, - podbudowa z tłucznia bazaltowego lub granitowego 0 - 63,0 mm - gr. 15 cm. Wartość szacunkowa - powyżej 14000 euro, mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29-01-2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29-01-2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej dwa zamówienia o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia (tj. budowa lub remont nawierzchni drogowych). Łączna wartość tych dwóch zadań powinna być większa od 600 000,00 zł/brutto. 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Do realizacji zamówienia zapewnią kadrę kierowniczą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej /wpisani na listę członków właściwej izby zawodowej/ w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg i geodezyjnej. W tym dysponują co najmniej osobami: jedną osobą legitymująca się nie mniej niż 10 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym co najmniej 5 latami w zakresie kierowania robotami drogowymi. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie kadry kierowniczej i pracowników, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8. Wniosą wymagane wadium. 9. Udzielą pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 3 lata. 10. Akceptują warunki zamówienia bez zastrzeżeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia. 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o niewykluczeniu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz kadry kierowniczej i pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności objętej zamówieniem, aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Warunki gwarancji. 10. Zaakceptowany druk umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubniany.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na budowie leśnej drogi przeciwpożarowej w Leśnictwie Sadogóra wraz z budową zjazdu na drogę powiatową o numerze 5688 P
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej ul. Słoneczna w Kościelnej Wsi - Etap I
Dodano: 2016-07-27 - Mąkolno droga dojazdowa do gruntów rolnych.
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 12 z drogą powiatową nr 4327 P w miejscowości Popówek obejmująca wykonanie zatok autobusowych wraz z przyległymi chodnikami.
Dodano: 2016-07-12 - Utrzymanie dróg leśnych - naprawy, bieżące konserwacje i remonty dróg leśnych oraz infrastruktury towarzyszącej i leśnej (urządzenia wodno-melioracyjne) w Nadleśnictwie Karnieszewice w 2016 roku według zleceń bieżących (cząstkowych) Zamawiającego. Znak sprawy: SA.270.3.6.2016
Dodano: 2016-07-07 - Rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 12 z drogą powiatową nr 4327 P w miejscowości Popówek obejmująca wykonanie zatok autobusowych wraz z przyległymi chodnikami
Dodano: 2016-06-24 - Utrzymanie dróg leśnych - ppoż. w Nadleśnictwie Drawno w 2016 roku
Dodano: 2016-05-18 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kuchary
Dodano: 2016-05-04 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Tuszyma w 2016 roku 2. Remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Tuszyma w 2016 roku.
Dodano: 2016-04-15 - Budowa z rozbudową drogi gminnej w miejscowości Gutowo
Dodano: 2016-04-15