Przetargi.pl
Budowa drewnianej platformy widokowej na Jaworniku Wielkim

Gmina Złoty Stok ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, ul. Rynek 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 74 8164164 , fax. 0 74 8164133
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoty Stok
    ul. Rynek 22 22
    57-250 Złoty Stok
    tel. 0 74 8164164, fax. 0 74 8164133
    REGON: 89071848400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drewnianej platformy widokowej na Jaworniku Wielkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja, polegająca na budowie platformy widokowej o konstrukcji drewnianej, na działce nr ewid. 482, obręb Chwalisław (szczyt Jawornika Wielkiego). Platforma przewidziana jest do użytku przez turystów pieszych, wędrujących szlakami krzyżującymi się na tej górze oraz przez straż leśną i służby ochrony pogranicza. Pełnić może ona również funkcję platformy obserwacyjnej przeciwpożarowej. Dane charakterystyczne platformy Powierzchnia zabudowy - 28,25m2 Powierzchnia użytkowa podestów dolny - 20,15m2 górny -12,42m2 Wysokość platformy -11,75m nad terenem W zakresie robót do wykonania są: Prace przygotowawcze i zabezpieczające terenu robót . - Wytyczenie geodezyjne budowli w terenie dz. nr ewid. 482 obręb Chwalisław (szczyt Jawornika Wielkiego), - Prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem. Roboty ziemne, fundamentowe i izolacyjne. - Ręczne wykonanie wykopów w podłożu skalistym pod stopy fundamentowe na głęb. min. 90cm poniżej poziomu terenu, - Wykonanie stóp fundamentowych z betonu min B-20 o wym. 80x90cm wraz z kotwami i blachami łącznikowymi, - Wykonanie izolacji pionowej i poziomej stóp fundamentowych z powłok bitumicznych na zimno trójwarstwowych, Roboty ciesielskie. - Wykonanie drewnianej konstrukcji platformy widokowej z drewna klasy min K-27 zaimpregnowanego metodą trzykrotnej kąpieli w impregnacie ogniochronnym i owadochronnym. Konstrukcję nośną stanowią 4 ukośne słupy o średnicy min. 20cm, kleszcze spinające słupy pod dolnym podestem oraz belki główne o przekroju 16x25cm. Belki główne z belkami nośnymi podpodłogowymi w układzie mieszanym. Łączenie elementów przy pomocy typowych i dorabianych łączników stalowych ocynkowanych lub malowanych farbami antykorozyjnymi z zastosowaniem śrub M12 i M16. Deski podłóg i pokrycia dachu mocować wkrętami min 60x2,5mm, odpornymi na korozję. Podłogi wykonać z desek o grubości 35mm, mocowanych min. 2 wkrętami na każdej belce, deski w odstępach 1cm. Balustrady o wysokości 110cm nad podłogą wykonać z krawędziaków 10,5x10,5cm, desek 10,5x3,5cm oraz łat 5x3,5cm (tralki). Pokrycie dachu z desek o grubości 25mm frezowanych, mocowanych na zakład 2cm mocowanie wkrętami podobnie jak podłogi. Dach wykonać z podbitką z desek łączonych na pióro i wpust o grubości również 25mm. Łączenie wkrętami odpornymi na korozję. Schody drewniane policzkowe prostobieżne z podstopnicami o stopniach nasadzanych z balustradami (jak wyżej), dwa biegi 11x19x30cm o szer. 94, belki policzkowe 7x35cm. Łączenie elementów jak wyżej. Wszystkie elementy drewniane impregnowane metodą trzykrotnej kąpieli w impregnacie ogniochronnym i owadochronnym. Roboty w zakresie instalacji odgromowej. - Wykonanie instalacji odgromowej z iglicą odgromową połączoną zwodem z linki ocynkowanej z metalową sondą lub poziomym zwodem z bednarki ułożonym w gruncie. Roboty wykończeniowe. - Wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego, oraz dokumentacji powykonawczej, - Wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, - Uporządkowanie budowy i przyległych terenów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 podobne zadanie, odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (konstrukcje drewniane przestrzenne trwale związane z gruntem). 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy z dn. 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.Nr 156 z 2006, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz,U.Nr 83 z 2006, poz. 578), lub przepisów uprzednio obowiązujących w tym zakresie. 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 5)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 6)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3 do SIWZ) b - wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt 2, rozdz. VI SIWZ, (zał. 4 do SIWZ) oraz dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. c - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z pkt 3, rozdz. VI SIWZ (zał. 5 do SIWZ) d - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (co najmniej na czas realizacji zadania) e - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f - oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną