Przetargi.pl
Remont ulicy Łąkowej w Żaganiu

Powiat Żagański ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4777901
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żagański
    ul. Dworcowa 39 39
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 4777901
    REGON: 97071767700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Łąkowej w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Remont ulicy Łąkowej w Żaganiu. 2.Zadanie obejmuje remont nawierzchni jezdni ulicy Łąkowej od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do włączenia w ulicę Nocznickiego tj .na długości 872 mb. 3.Droga w planie nie zmienia swojego przebiegu w wyniku remontu. Ze względu na lokalizację istniejących wpustów deszczowych zachowuje się też jej zmienną szerokość jak w stanie aktualnym. Wynosi ona od 6,2m do 7,3m. 4.Profil podłużny drogi zostanie dopasowany do istniejących spadków podłużnych jezdni oraz istniejących wpustów deszczowych. Nastąpi jedynie korekta wysokości niwelety ze względu na ułożenie nowych warstw konstrukcji nawierzchni. 5.Planuje się zachowanie istniejącego przekroju poprzecznego. Przed ułożeniem nowych warstw bitumicznych, które podniosą niweletę śr. o 6cm, korekty wysokościowej będą wymagały krawężniki. Całość nawierzchni należy sfrezować tak aby wyrównać istniejące podłoże niwelując nierówności (średnio 4cm). Projektuje się światło krawężnika o wartości 12cm. 6.Planuje się wymianę krawężników na całym odcinku drogi na krawężniki betonowe 15x30cm. Na wjazdach i przejściach zastosować krawężniki najazdowe wtopione 15x22cm. Krawężnik na wysokości przejścia i zjazdów do posesji należy obniżyć do uzyskania światła 2cm. Na włączeniach dróg bocznych zastosować krawężniki łukowe o promieniach właściwych dla danego włączenia. Projektuje się dwustronny spadek poprzeczny nawierzchni od osi w kierunku krawężnika o wartości 2%. 7.W pasie jezdni, w którym występuje nawierzchnia odtwarzana po kanalizacji stwierdzono słabe zagęszczenia zasypu wykopu (w załączeniu dokumentacja geotechniczna). W związku z tym na całym odcinku zastosowano geosiatkę w celu zapobieżenia przenoszeniu istniejących spękań na nowe warstwy nawierzchniowe, którą należy ułożyć na sfrezowanej nawierzchni na pasie o szerokości 3m. 8.Konstrukcja przekroju poprzecznego drogi. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr.5cm - warstwa profilująco-wiążąca z betonu asfaltowego AC22W o śr. zużyciu 125kg/m2 - geosiatka Rn=80kN na szer. 3m - pas odtworzenia po kanalizacji - istniejąca nawierzchnia bitumiczna 9.Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy i PROJEKT BUDOWLANY (z projektu Wykonawca winien wyłączyć zakres prac obejmujący remont chodników i wjazdów). Kosztorys ofertowy należy traktować, jako element pomocniczy. UWAGA !!! Przedmiot zamówienia wyznaczony do realizacji nie obejmuje remontu chodników i wjazdów ujętych w Projekcie budowlanym. 10.Projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys ofertowy/tabela elementów rozliczeniowych oraz projekt czasowej organizacji ruchu na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 11.Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 - 15.00 pok. 5 12.Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 13.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. 14.Podane w SIWZ oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ wskazane znaki towarowe patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: - gwarantowały wykonanie robót w zgodzie ze sztuką budowlaną, - zapewniały zamontowanie urządzeń i materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od zaprojektowanych (wskazanych) pierwotnie. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność. 15. Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach