Przetargi.pl
"Remont ulicy Czapli w Opaczy-Kolonii"

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91
  • Data zamieszczenia: 2023-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont ulicy Czapli w Opaczy-Kolonii"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie ulicy Czapli w Opaczy -Kolonii.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane w ulicy Czapli w Opacz-Kolonii polegające na wykonaniu nawierzchni drogi z destruktu bitumicznego o długości 370,00 m i szerokości 4,00 m oraz z przekruchu betonowego o długości 150,00 m i szerokości 4 m.3. W zakresie prac przewidzianych do wykonania Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany wykonać takie roboty jak:1) wykonanie dodatkowych warstw konstrukcyjnych do wcześniej wykonanych. Założono korytowanie na głębokość 40 cm. Ustawienie ścianek oporowych typu L wys. 100 cm dł. 25 mb z zasypaniem gruntem zagęszczalnym (80 m3).2) ułożenie geowłókniny, warstwy odsączającej grub. 10 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub. 20 cm na powierzchni 181 m2.3) wykonanie górnej warstwy podbudowy z destruktu asfaltowego układanego w warstwie 5 cm na długości 370 mb i szerokości 4 m.4) usunięcie drzew wraz z karpami w ilości 40 sztuk oraz krzaki z powierzchni 500 m2. 5) wykonania dwóch przepustów pod koroną drogi fi 600 mm długości 6 mb każdy z rur karbowanych, zakończonych ściankami żelbetowymi. Rury i ścianki posadowione na ławach z betonu. 6) wyprofilowanie obustronne poboczy szerokości 0,5 metra na całej długości drogi na powierzchni 520 m2. 7) wyregulowanie pokryw betonowych studni kanalizacyjnych w ilości 5 sztuk.8) wykonanie na dalszej części drogi o długości ok 150 mb, konstrukcji z uprzednim korytowaniem, z warstwą podbudowy z destruktu betonowego 0/31,5 mm grub. 10 cm i górną warstwą podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub. 5 cm na powierzchni 600 m2.4. Podbudowa nawierzchni drogi na odcinku od ulicy Polnej o długości ok. 350 mb. (tożsamą z parametrami technicznymi pozostałej podbudowy niezbędnej do wykonania w ramach niniejszej umowy), zostanie wykonana przez wykonawcę sieci kanalizacji sanitarnej w ramach odrębnej umowy.5. Pełen zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji robót Zamawiający określił w następujących dokumentach:1) Przedmiarze stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,2) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (dalej SST) stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.b) dysponowania osobami:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.c) dysponowania sprzętem:Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach