Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6693100 , fax. 056 6612109
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. Grudziądzka 159 159
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6693100, fax. 056 6612109
REGON: 87028708300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ul. Waryńskiego w Toruniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Waryńskiego w Toruniu na odcinku od Placu Pokoju Toruńskiego do Antczaka. W zakres zadania wchodzą: remont nawierzchni bitumicznej, zatoki parkingowej z kostki betonowej, chodnika bitumicznego, chodnika z kostki betonowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne, które muszą spełniać Wykonawcy: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 3. Warunki ogólne mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe, które muszą spełniać Wykonawcy: 1. Doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na ułożeniu nawierzchni z SMA o powierzchni nie mniejszej niż 3.000,00 m2 - każde zadanie. 2. Potencjał kadrowy Wykonawcy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby do realizacji zamówienia. Wykonawca poda informacje dot. osoby odpowiedzialnej za wykonanie przedmiotu zamówienia - kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawcy Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 900.000,00 PLN. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki określone w pkt 5.2.1, 5.2.2, 5.2.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp Wykonawcy - podpisane odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z treścią załącznika Nr I. 1 do niniejszego Rozdziału. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy) podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodną z treścią załącznika Nr I.2 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.2.1 niniejszej siwz. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 4. Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) podpisaną odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodną z treścią załącznika Nr I. 3 do niniejszego Rozdziału. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane) i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w informacji, o której mowa w pkt 6.1.4. , Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Zobowiązanie musi być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotów zobowiązujących się do udostępnienia w w osób. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 6. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.3 siwz. 7. Podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Formularz oferty zgodny z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 8. Podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamieszczonym w rozdz. IV siwz. 9. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym reje-strze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 266 Ciechocinek - Sompolno w m. Wójcin od km 57+088 do km 57+488 dł. 0,4 km
Dodano: 2016-07-27 - Budowa parkingu i utwardzenia terenów z kostki betonowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej w miejscowości Zawały od km 0+000 do km 0+677
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na estakadzie w ciągu ul. Wroniej we Włocławku w ramach zadania pn.: Modernizacja obiektów inżynieryjnych w ciągu ul. Wroniej i Al. Królowej Jadwigi
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE PRZYŁĄCZY: ELEKTROENERGETYCZNEGO, WODOCIĄGOWEGO ORAZ SANITARNEGO WRAZ Z ZEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ CELEM URUCHOMIENIA FONTANNY CHŁOPCY Z RYBĄ, USYTUOWANEJ NA SKWERZE TADEUSZA NOWAKOWSKIEGO, ZLOKALIZOWANEGO PRZY SKRZYŻOWANIU ULIC: ORLEJ I KS. I. SKORUPKI W BYDGOSZCZY
Dodano: 2016-07-25 - Drogi na osiedlu JAR w Toruniu - etap I zadanie II - budowa układu komunikacyjnego
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie nawierzchni asfaltowych na istniejących podbudowach dróg gminnych w miejscowościach: Dobrzejewice, Głogowo, Obrowo i Obory
Dodano: 2016-07-21 - Remont odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Borek
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 241 i 247 w Kcyni (ulice: Dworcowa, Nakielska, Nowa, 22 Stycznia)
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni tłuczniowej z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami w obrębie geodezyjnym Wola, część działki o nr ewid. 342/1
Dodano: 2016-07-19