Przetargi.pl
Remont ul. Środkowej w Orzeszu

Miasto Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323248800 , fax. +48323248826
  • Data zamieszczenia: 2017-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. +48323248800, fax. +48323248826
    REGON: 276257653
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Środkowej w Orzeszu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remont ul. Środkowej w Orzeszu.” Remont drogi na długości - 211 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,211 km 2. Frezowanie profilujące naw. bitum gr 7 cm z wywozem mat z rozbiórki –1055,00 m2 3. Rozebranie krawężników beton. o wym. 15x30cm na podsypce cem-piask– 422,00 m2 (z odwozem i utylizacją) 4. Rozebranie ław z betonu pod krawężniki (z odwozem i utylizacją) - 25,32 m3 5. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x30 pod krawężniki i ławy kraw. – 422,00 m 6. Ława beton z oporem pod krawężniki - 25,32 m3 7. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 i 15x22 cm na podsypce cem-piask. – 422,00 m 8. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 20 cm – 25,35 m3 (wzdłuż krawężnika) ROBOTY TOWARZYSZĄCE 9. Demontaż studzienek ściek. bet. o śr 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2,00 kpl 10. Demontaż rurociągu bet. kielichowych o średnicy 200 mm - 6,00 m (demontaż przykanalika)11. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 5,88m3 (wykop pod studzienki i przykanaliki wraz z odwozem i utylizacją urobku)12. Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich gr 15 cm i gr 25 cm - 4,903 m3(podsypka pod przepust oraz obsypka rury i zasypanie wykopów pospółką)13. Podłoża betonowe o gr. 10 cm – ława z chudego betonu pod studzienki - 0,200 m314. Studzienki ściekowe uliczne beton. o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu – 2,00 szt 15. Kanały z rur PVC lub PP fi 200 mm o klasie sztywności obwodowej SN 8 – 6,00 m 16. Wyrównanie istn podbudowy tłuczniem sort. mech. gr 20 cm – 0,92 m3 (po wymianie studzienek i przykanalików) 17. Płyty żelbet. o śr. 950 mm ze skrzynkami włazowymi - 3,00 kpl (zabudowa pierścieni odciążających na studzienkach wraz z regulacją wysokościową i czyszczeniem studzienek) 18. Regulacja pionowa włazów kanałowych - 12,00 szt 19. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych - 10,00 szt ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 20. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy tłuczniowej -1055,00 m2 przy użyciu emulsji 0,8 kg/m2 21. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki -1055,00 m2 (warstwa wiążąca – gr. 5 cm z transportem mieszanki) 22. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. -1055,00 m2 przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 23. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki -1055,00 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) ZJAZDY 24. Mechan. rozbiórka naw. bitum. o gr. 4 cm z wywozem mat. (zjazdy z BA) - 35,80 m2 25. Mechaniczna rozbiórka podbudowy beton. o gr. 12 cm z wywozem mat. - 5,20 m2 (zjazdy betonowe)26. Rozebranie naw. z kostki beton. 14x12 cm lub żużlowej 14x14 cm – 46,12 m3 na podsypce piaskowej ( zjazdy z kostki beton.) 27. Rozebranie obrzeży o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowej 20,40 m 28. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. łyżki 0,25m3 - 32,38 m3 (wykop pod zjazdy i dojścia z transportem urobku) 29. Profilowanie i zagęszczenie ręczne podłoża pod warstwy konstr. naw. - 80,95 m2 w gruncie kat. III-IV 30. Warstwa odcinająca o gr. 6 cm po zagęszczeniu mechanicznym - 80,95 m2 31. Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 80,95 m2 32. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 80,95 m2 33. Rowki w gruncie kat. III-IV o wym 30x30 cm - 44,00 m +59,50 m (pod obrzeża i krawężniki) 34. Ława beton. z oporem pod krawężniki i obrzeża - 2,64 m3+1,79 m3 35. Krawężniki beton. o wym 15x 22 na podsypce cem-piaskowej - 44,00m 36. Obrzeża beton o wym 30x 8 cm na podsypce piaskowej - 59,50 m 37. Wjazdy do bram z kostki beton. 20X10 cm o gr. 8 cm na - 80,95 m2 podsypce cem-piaskowej ( wjazdy projektowane) 38. Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem sort. zagęszcz. mech śr. gr 5 cm – 1,27 m3 (korekta wysokościowa naw. zjazdów z kostki beton.) 39. Wjazdy do bram z kostki beton. 20X10 cm 0 gr. 8 cm na - 25,37 m2 podsypce cem-piaskowej ( ułożenie kostki z rozbiórki) 40. Humusowanie skarp warstwą humusu gr. 5 cm z obsianiem - 315,00 m2 II. Zakres zamówienia: 41. roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 42. w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 43. prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 44. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu 45. w miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 46. oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 47. na 7 dni przed terminem wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót powiadomić: 1) Zarządcę drogi – Burmistrza Miasta Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze (e-mail: wk@orzesze.pl) 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie, siedziba: ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne 3) Komendę Powiatową Policji w Mikołowie, ul. Rymera 1, 43-190 Mikołów, 4)Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego w Mikołowie ul. Prusa 7, 43-190 Mikołów (e-mail: pczk@mikolow.starostwo.gov.pl) 5) Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach (e-mail: d.chmiel@wpr.pl) o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót z podaniem daty i godziny jej wprowadzenia. 48. przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 49. po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45233223–8 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.10 Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach