Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury dróg gminnych na terenie Gminy Rędziny.

Gmina Rędziny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-242 Rędziny, Wolności 87
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34/3279085
  • Data zamieszczenia: 2023-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rędziny
    Wolności 87
    42-242 Rędziny, woj. śląskie
    tel. 34/3279085
    REGON: 151398161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury dróg gminnych na terenie Gminy Rędziny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Poprawa infrastruktury dróg gminnych na terenie Gminy Rędziny. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót 1. frezowanie nawierzchni 2. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 3. wykonanie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej 4. wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej 5. formowanie i zagęszczenie poboczy 6. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego7. opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu z zatwierdzeniem . 8. inwestycja obejmująca następujące ciągi dróg gminnych : 1. Kościelec ul. Madalińska ; 2. Rędziny odcinek ul. Nowej; 3. Rędziny Osiedle ul. Mickiewicza i ul. Broniewskiego.Frez pozyskany z frezowania nawierzchni dróg, będzie przewieziony przez Wykonawcę, na odległość do 5 km we wskazane przez Zamawiającego miejsce.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach:-Przedmiar robót zał. nr 8 -Specyfikacja techniczna STWiORB zał. nr 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości : 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.z 2023 r. poz. 462 tj.)3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego- Gminy Rędziny w Banku PKO BP SA II/O Częstochowa Nr rachunku: 95 1020 1664 0000 3202 0028 4604 z tytułem : Wadium – ZP.271.04.20234 Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa tego warunku.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa tego warunku.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa tego warunku.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:4.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie / zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi klasy technicznej min. do wartości robót brutto co najmniej 700.000,00zł brutto.W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).4.2 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, budowlanej branży inżynieryjnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.UWAGA:Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2020, poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach