Przetargi.pl
Remont ul. Rynek w Brwinowie

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7382567
  • Data zamieszczenia: 2023-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    Grodziska 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7382567
    REGON: 013269203
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Rynek w Brwinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot umowy obejmuje roboty budowlane polegające na remoncie ul. Rynek w Brwinowie.2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z dokumentacją, normami branżowymi oraz wnioskami wynikającymi z przeprowadzonych oględzin i inwentaryzacji w terenie. Wykonane roboty budowlane mają być, zrealizowane zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia i obejmują wykonanie wszystkich robót zgodnie z ww. dokumentacją budowlaną stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie.3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.5. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności polegające na układaniu masy bitumicznej związane z realizacją zamówienia .5.1. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 6,b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty.5.2. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na podstawie stosunku pracy:a) o których mowa w ust. 5.1, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy za ostatni okres rozliczeniowy,c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.5.4. W sytuacji gdy ww. osoby, o których mowa w ust.5, w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, innej osoby, o ile kadra pracownicza Wykonawcy nie będzie wystarczająca do wykonania zamówienia.5.5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wymienionych w ust. 5 i skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 5.6. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 5.1-5.5 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości określonej w umowie.5.7. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.5.8. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących prace, o których mowa w ust. 5 przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Nr rachunku: 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (jako plik elektroniczny).6. Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium, wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: posiadają wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.2) dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.3) dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej: posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 PLN.4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na budowie dróg lub przebudowie dróg lub remoncie dróg o wartości łącznej co najmniej 500 000,00 PLN brutto z załączeniem dowodów określających , że roboty budowalne zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoneUwaga: dot. warunków w pkt 3 i 4.W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.b) będzie dysponował w realizacji zamówienia osobami w specjalnościach:* Kierownik budowy – 1 osoba posiadająca kwalifikacje:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami; W przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia równoważne do kierowania robotami;- co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie robót drogowych.Uwaga:1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest określony staż doświadczenia zawodowego kierownika budowy, który będzie obliczany jako liczba miesięcy kierowania lub nadzorowania robót budowlanych na wykazanych zamówieniach, bez uwzględniania liczby miesięcy kierowania lub nadzorowania robót budowlanych na zadaniach wykonywanych w tym samym czasie.Sposób wykazania wymaganego doświadczenia w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych podany będzie w instrukcji wypełniania wykazu osób (…) podając dzień, miesiąc i rok (od …. do …..) – załącznika do pisma wzywającego Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.W wykazie osób (…) Wykonawca poda okres (dzień, miesiąc, rok, od …. do …..), liczbę miesięcy kierowania lub nadzorowania robót budowlanych na wykazanych zamówieniach.Bez znaczenia, z punktu widzenia okresu doświadczenia, jest fakt, że w niektórych miesiącach dana osoba pełniła funkcję przy realizacji dwóch inwestycji, ponieważ nie można podwójnie wliczać tych okresów do okresu doświadczenia (sygn. akt UZP/DKUE/KU/11/11 Prezesa UZP).2) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień do kierowania budową i robotami przez jedną osobę. Zamawiający dopuszcza również wykazanie jednej osoby posiadającej kwalifikacje w kilku specjalnościach wskazanych w warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach