Przetargi.pl
Remont ul. Lipkowskiej w Górze Kalwarii

GMINA GÓRA KALWARIA ogłasza przetarg

  • Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 / 4843430
  • Data zamieszczenia: 2023-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GÓRA KALWARIA
    ul. 3 Maja 10
    05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
    tel. 22 / 4843430
    REGON: 013271134
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Lipkowskiej w Górze Kalwarii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ulica Lipkowska przebiega przez teren niezabudowany i zabudowany gminy i miejscowości Góra Kalwaria.Początek opracowania znajduje się na wysokości dz. ew. nr 228 z obrębu 0029 Moczydłów. Koniec opracowania znajduje się w rejonie skrzyżowania z drogą gminną – ul. Szpitalną w miejscowości Góra Kalwaria. Długość remontowanego odcinka drogi gminnej wynosi 1587,6m.Odcinek drogi gminnej przeznaczonej do remontu posiada jezdnię o nawierzchni asfaltowej o szerokości od ok. 4,5m do ok. 6,0 m. Wzdłuż jezdni występują pobocza gruntowe (na odcinku od km 0+000.0 do km 0+587.7), zieleń (po obu stronach jezdni - na odcinkach od km 0+587.7 do km 0+962.3 i od km 1+018.3 do km 1+055.9, po prawej stronie jezdni – na odcinkach od km 0+962.3 do km 1+018.3 i od km 1+055.9 do km 1+587.6) oraz chodnik po lewej stronie jezdni (na odcinkach od km 0+962.3 do km 1+018.3 i od km 1+055.9 do km 1+587.6).Istniejący chodnik posiada szerokość od 0,7 do 2,0m i nawierzchnię z płyt betonowych.Wzdłuż planowanego remontu pasa drogowego drogi gminnej przebiega naziemna linia elektroenergetyczna, naziemna linia telekomunikacyjna oraz podziemne sieci: elektroenergetyczna, telekomunikacyjna, gazowa, wodociągowa i kanalizacja sanitarna.Zaprojektowano remont nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, chodnika, poboczy i zieleni.Remont jezdni asfaltowej będzie polegał na frezowaniu nawierzchni i ułożeniu nakładki z betonu asfaltowego. Remont chodnika z płyt betonowych będzie polegał na wymianie konstrukcji nawierzchni na konstrukcję z kostki brukowej betonowej. Planowany jest również remont poboczy (na odcinkach od km 0+242.3 do km 0+406.2 oraz od km 0+498.0 do km 0+587.7). Remontowane pobocza będą wykonane z kruszywa łamanego.1. Projektowana Konstrukcja remontowanej nawierzchni jezdni:1) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, gr. 4cm2) warstwa wyrównawcza (wiążąca) z betonu asfaltowego AC11W średnio 75 kg/m2,3) istniejąca nawierzchnia bitumiczna po frezowaniu na średnią głębokość 5 cm2. Projektowana Konstrukcja remontowanego chodnika:1) kostka brukowa betonowa Holland, bez fazy, kolor szary, gr. 6cm2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5 cm3) podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 15 cm4) pospółka, gr. 10cm3. Projektowana Konstrukcja remontowanych zjazdów:1) Kostka brukowa betonowa Holland, bez fazy, kolor grafitowy, gr. 8cm2) Podsypka cementowo-piaskowa 1:4, gr. 5 cm3) Podbudowa z kruszywa łamanego (C90/3) 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie, gr. 20 cm4) Pospółka, gr. 10cm4. Projektowana Konstrukcja remontowanych poboczy:1) Kruszywo łamane 0-31.5mm, gr. 15cm5. Projektowana Konstrukcja remontowanej zieleni:1) Humusowanie z obsianiem mieszanką traw, gr. 15cmKrawężniki:Przy krawędzi jezdni zaprojektowano krawężniki:- krawężnik betonowy wystający o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15- krawężnik betonowy obniżony o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15- opornik betonowy obniżony o wymiarach 12x25x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15Przy chodnikach zaprojektowano:- obrzeże betonowe 8x30x100 cm ustawione na ławie betonowej z oporem C8/10Odwodnienie elementów pasa drogowego będzie odbywało się na dotychczasowych zasadach: poprzez spadki podłużne i poprzeczne na istniejące pobocza gruntowe.Dodatkowo planuje się budowę 7 studni chłonnych (o średnicach 120cm i 150 cm), do których odprowadzana będzie woda opadowa poprzez projektowane wpusty deszczowe (3 sztuki) na studniach betonowych o średnicy 50cm. Projektowane są również dwa ścieki pochodnikowe na wysokości dz. ew. nr 28/6.Przewidziana jest wycinka jednego drzewa – kasztanowiec o obwodzie pnia na wysokości 130 cm – 285cm. Prace przy działkach prywatnych będą przebiegać ze szczególnym poszanowaniem mienia.Po zakończeniu budowy teren zostanie doprowadzony do stanu pierwotnego, zrekultywowany, obsiany trawą, w razie jakichkolwiek uszkodzeń ogrodzeń lub jakichkolwiek elementów szkody zostaną usunięte przed zakończeniem zadania. W czasie budowy zagwarantowany będzie dojazd do posesji, istniejące, a nieprzewidziane do wycinki, drzewa i krzewy zostaną należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem.W zakres wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji oraz budowa drogi, kompleksowa obsługa geodezyjna, opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w 2 egz. Wykonawca we własnym zakresie organizuje plac budowy, odwodnienie wykopów, zorganizuje wywóz i utylizację ziemi z wykopów, po zakończonych robotach doprowadzi teren do porządku.Uwaga!Przedmiar jest materiałem pomocniczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek:1) w zakresie zdolności technicznej, jeżeli:• nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi za kwotę min. 2.000.000,00 złotych brutto2) w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:• dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:- jedną osobą, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej.Osoba wskazana powyżej winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:• uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub:• uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 220) lub:• uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA),• stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach