Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2018-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 1589128900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ul. Jasnej, ul. Widnej , ul. Spacerowej wraz ze wzdłużnymi miejscami postojowymi w Zalesiu Górnym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 ul. Jasna Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 - warstwa wiążąca gr. 5 cm 3060,00m2 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 - warstwa ścieralna gr. 4 cm 3000,00m2 Część 2 ul. Widna Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 - warstwa wiążąca gr. 5 cm 21930,00m2 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 - warstwa ścieralna gr. 4 cm 2150,00m2 Część 3 ul. Spacerowa Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 - warstwa wiążąca gr. 5 cm 1530,00m2 Wymagany termin realizacji : od 20 do 30 dni kalendarzowych od zawarcia umowy dla każdej części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 3000 zł (trzy tysiące złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1.500 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) III część, wysokość wadium wynosi 1.500 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) wypełnione kosztorysy z ilościami podanymi w przedmiarach dla każdej z części osobno. 5) ewentualne pełnomocnictwa. 6) dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze”
Dodano: 2024-06-14 - „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze”
Dodano: 2024-06-14 - Termomodernizacja w zakresie wymiany dwóch okien typu porte fenetre w Pałacu” w Jabłonnie
Dodano: 2024-06-14 - Przebudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej na terenie Gminy Parysów
Dodano: 2024-06-14 - Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w miejscowości Grala-Dąbrowizna
Dodano: 2024-06-14 - Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Justynów oraz Młodzieszyn
Dodano: 2024-06-13 - Rozwój bazy sportowej nad Zalewem Miejskim w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2024-06-13 - „Remont odcinka drogi gminnej nr 351206W w miejscowości Wawrzyszów, gmina Wolanów”
Dodano: 2024-06-13 - Rozwój bazy sportowej nad Zalewem Miejskim w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2024-06-13 - „Modernizacja budynku zaplecza na stadionie sportowym w Glinojecku”
Dodano: 2024-06-12