Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57100 Strzelin, ul. Ząbkowicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 713 921 303
- Data zamieszczenia: 2018-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
ul. Ząbkowicka 11
57100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3921971 w. 154, fax. 713 921 303
REGON: 52863000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmstrzelin.finn.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ul. Grota Roweckiego w Strzelinie – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie – Etap II poprzez: - zdjęcie istniejącej niwelety drogi i łącznika, - oczyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej ( studnie, przykanaliki), - remont wpustów deszczowych w zakresie wymiany ich na nowe z osadnikiem - remont nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm w zakresie wymiany na kostkę betonową gr. 8 cm w kolorze szarym, - remont nawierzchni chodnika z asfaltobetonu, - remont nawierzchni jezdni drogi głównej i łącznika w zakresie frezowania oraz wykonania nawierzchni bitumicznej, - remont obrzeży i krawężników betonowych w zakresie wymiany ich na nowe, - lokalne przebrukowanie istniejącej nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki betonowej w miejscu połączenia, - odtworzenie rozebranego pasa nawierzchni z płyt ażurowych w miejscu remontowanego krawężnika – pas szerokości 60 cm, - wykonanie obniżenia krawężnika w miejscu przejść dla pieszych, - wykonanie regulacji wysokościowej infrastruktury technicznej wraz z wymianą istniejących uszkodzonych skrzynek wody, gazu itp. - opracowanie organizacji ruchu tymczasowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, e) tabela zbiorcza ceny ryczałtowej – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2 ) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, d) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-05-29 - Remont i modernizacja dachu, elewacji i balkonów Sanatorium Uzdrowiskowego „Dom Zdrojowy” w Szczawnie Zdroju przy ul. Kolejowej 14
Dodano: 2024-05-29 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-05-29 - „ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ I TURYSTYCZNEJ W GMINIE ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE POPRZEZ ROZBUDOWĘ SAUNARIUM ORAZ MODERNIZACJĘ STADIONU MIEJSKIEGO – ETAP II ”
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa Placu Warszawy w Dusznikach-Zdroju - etap II
Dodano: 2024-05-27 - Prace konserwatorskie przy budynku kostnicy w zespole cmentarza komunalnego w Sycowie
Dodano: 2024-05-24 - Modernizacja pomieszczeń działu Hydroterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, modernizację basenu oraz wykonanie systemu wentylacji pomieszczeń.
Dodano: 2024-05-24 - Legnica ul. Jaworzyńska 161A/5 dz. nr 20/1 obręb Ludwikowo - wydzielenie i urządzenie łazienki w lokalu mieszkalnym wraz z wykonaniem centralnego ogrzewania i wentylacji
Dodano: 2024-05-23 - STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2024-05-22 - Wykonanie tynków termoizolacyjnych na elewacji zabytkowego budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie
Dodano: 2024-05-20