Przetargi.pl
Remont trzech ścian Mysiej Wieży na Zamku w Kruszwicy: północno - wschodniej z murem, wschodniej z murem, i wschodnio - południowej.

Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Podzamcze 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 35 15 303, 35 15 380 , fax. 0-52 35 15 303
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze
    ul. Podzamcze 1 1
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 35 15 303, 35 15 380, fax. 0-52 35 15 303
    REGON: 09054160000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont trzech ścian Mysiej Wieży na Zamku w Kruszwicy: północno - wschodniej z murem, wschodniej z murem, i wschodnio - południowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont trzech ścian Mysiej Wieży na Zamku w Kruszwicy: północno - wschodniej z murem, wschodniej z murem, wschodnio - południowej, tj.: 1.Specjalistyczna ekspertyza. 2.Badania laboratoryjne. 3.Dezynfekcja obiektu. 4.Mechaniczne usunięcie wtórnych, niewłaściwych zapraw cementowych. 5.Wymontowanie cegieł z rozpadających się fragmentów muru. 6.Usunięcie luźnych zapraw i pyłów. 7.Wzmocnienie strukturalne. 8.Wypełnienie szczelin w strukturze muru. 9.Oczyszczenie muru. 10.Odsalanie. 11.Oczyszczenie i zabezpieczenie kotew. 12.Uzupełnienie ubytków. 13.Scalenie kolorystyczne. 14.Fugowanie. 15.Zabezpieczenie otworów machulcowych. 16.Wykonanie dokumentacji fotograficzno - opisowej. Wymagany okres gwarancji na wykonane prace wynosi 36 miesięcy od dnia ich odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno-użytkowe, co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Zobowiązuje się Wykonawców do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać zmianą. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocenę spełniania w/w warunków udziału zamawiający dokona wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia konserwatorskie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje min. 1 zamówienie polegające na pracach konserwatorskich w cegle zrealizowane przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. Oświadczenie z art. 22 i 24.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach