Urząd Gminy Lubicz ogłasza przetarg
- Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 21
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6782128 , fax. 056 6782122
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21 21
87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6782128, fax. 056 6782122
REGON: 00053708800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku - placów zabaw na terenie gminy Lubicz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw w Breźnie, Grabowcu, Grębocinie, Gronowie, Jedwabnie, Krobii, Lubiczu dolnym, Lubiczu górnym, Mierzynku, Młyńcu Drugim, Rogówku i Złotorii. Wykonanie chodników, ogrodzeń i urządzenie zieleni zgodnie ze SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 16500.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. którzy a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali min. 3 zadania w zakresie dostawy i montażu urządzeń zabawowych dla dzieci na place zabaw o wartości min. 20.000 zł każdy oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na całość zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, podpisany przez upoważnione osoby (wg. wzoru), b) podanie nośników cenotwórczych stawka r-g, koszty pośrednie, zakupu, podatek i inne jeżeli wystąpią, c) aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskała zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, f) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych podpisane przez osobę upoważnioną. g) wykaz robót w formie tabelarycznej zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zadania w zakresie dostawy i montażu placów zabaw, z załączonymi dokumentami, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje), h) dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, i) Deklarację zgodności wystawioną przez producenta o zgodności urządzeń zabawowych z wymogami ITB, atesty higieniczne w odniesieniu do zastosowanych materiałów. Zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie
Dodano: 2015-07-02 - Zakup, dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych; pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć; wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz zakup, dostawa i montaż zabudowy grzejników do oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na terenie gminy Sicienko
Dodano: 2014-10-31 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Jeżewo
Dodano: 2014-09-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Gminie Bytoń.
Dodano: 2014-09-08 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Szkołach Podstawowych Gminy Topólka.
Dodano: 2014-08-21 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Szkołach Podstawowych Gminy Topólka.
Dodano: 2014-08-08 - Dostawa wyposażenia dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi
Dodano: 2013-11-12 - Dostawa wyposażenia dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi
Dodano: 2013-10-28 - BUDOWA PLACÓW ZABAW W GMINIE DOBRCZ
Dodano: 2010-07-29 - Budowa małego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Buszkowie
Dodano: 2010-07-01