Przetargi.pl
Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku - placów zabaw na terenie gminy Lubicz

Urząd Gminy Lubicz ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6782128 , fax. 056 6782122
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubicz
    ul. Toruńska 21 21
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6782128, fax. 056 6782122
    REGON: 00053708800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejsc rekreacji i wypoczynku - placów zabaw na terenie gminy Lubicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw w Breźnie, Grabowcu, Grębocinie, Gronowie, Jedwabnie, Krobii, Lubiczu dolnym, Lubiczu górnym, Mierzynku, Młyńcu Drugim, Rogówku i Złotorii. Wykonanie chodników, ogrodzeń i urządzenie zieleni zgodnie ze SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 16500.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. którzy a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali min. 3 zadania w zakresie dostawy i montażu urządzeń zabawowych dla dzieci na place zabaw o wartości min. 20.000 zł każdy oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na całość zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, podpisany przez upoważnione osoby (wg. wzoru), b) podanie nośników cenotwórczych stawka r-g, koszty pośrednie, zakupu, podatek i inne jeżeli wystąpią, c) aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskała zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, f) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych podpisane przez osobę upoważnioną. g) wykaz robót w formie tabelarycznej zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zadania w zakresie dostawy i montażu placów zabaw, z załączonymi dokumentami, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje), h) dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, i) Deklarację zgodności wystawioną przez producenta o zgodności urządzeń zabawowych z wymogami ITB, atesty higieniczne w odniesieniu do zastosowanych materiałów. Zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach