Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
- Data zamieszczenia: 2017-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 42371
70500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
REGON: 14512900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont toalety męskiej przy pom. 265 na II piętrze w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont toalety męskiej przy pom. 265 na II piętrze w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 2.1. roboty budowlane – roboty rozbiórkowe i demontażowe, prace polegające na rozbiórce okładzin posadzek, roboty murowe, tynkarskie, malarskie, układanie posadzki z płytek podłogowych oraz wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych wykonanie zabudów płytą g-k, montaż stolarki okiennej i drzwiowej itd., 2.2. roboty elektryczne – prace demontażowe, układanie przewodów w bruzdach, montaż włączników, opraw oświetleniowych, montaż gniazd, puszek, przewodów, pomiary, badania itd. 2.3. roboty sanitarne – roboty demontażowe, roboty w zakresie montażu instalacji wodnej i kanalizacyjnej, instalacja wentylacji, montaż wyposażenia sanitarnego, prace odbiorowe - próby szczelności, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 8-1 do 8-3 SIWZ), Przedmiar Robót pomocniczo (zał. nr 9-1 do 9-3 do SIWZ), Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 10 do SIWZ). 2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Technicznego w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem mail na adres: at@am.szczecin.pl do dnia 09.03.2017r. godz. 10.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) prace rozbiórkowe, 2) prace wykończeniowe (w tym malarskie i glazurnicze), Przepis art. 29 ust. 3a stanowi, że Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.1)). art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: Wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące zakres wykonywanych przez czynności przez dana osobę. Nieprzedłożenie wykazu w wyżej określonym terminie skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy a następnie Zamawiający zatrzyma wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 1, 3 PZP. Jeżeli Wykonawca będzie się uchylał od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie art. 94 ust. 2 PZP. Procedura weryfikacji zastosowania postanowień niniejszego ustępu została określona we wzorze umowy. 5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) w przypadku dwukrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego faktu wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę (niezależnie czy przez Wykonawcę czy Podwykonawcę), Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. b) za każdy przypadek nieprzedłożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu umów o pracę osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł. c) za każdy przypadek dopuszczenia przez Wykonawcę do realizacji czynności objętych przedmiotem umowy przez osoby nie zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AT/272-03/17 na Remont toalety w Budynku Głównym, 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu zbiornika ziemnego wraz z kanalizacją odcieków na terenie RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80.
Dodano: 2024-07-11 - Budowa kanalizacji tłocznej wraz z armaturą do przepompowni przy Hali Odpadów Problemowych na terenie Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.
Dodano: 2024-07-10 - Wykonanie remontu instalacji sanitarnej w budynku Urzędu Skarbowego w Gryfinie
Dodano: 2023-10-30 - Remont instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej (ogólnospławnej) w obrębie dziedzińca "B" budynku Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód przy ul. Plac Żołnierza Polskiego 16
Dodano: 2023-10-04 - Remont instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej (ogólnospławnej) w obrębie dziedzińca "B" budynku Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód przy ul. Plac Żołnierza Polskiego 16
Dodano: 2023-08-10 - Poprawa gospodarki wodno – ściekowej na terenie miejscowości Ujazd, w gm. Bobolice
Dodano: 2023-05-24 - Roboty konserwacyjne w bud. nr 5 przy ul. Wojska Polskiego w m. Wałcz
Dodano: 2022-08-22 - Remont pomieszczeń stołówki w bud. nr 2 w m. Głębokie
Dodano: 2022-07-25 - Budowa toalety publicznej w parku im. Tadeusza Kościuszki w Łobzie
Dodano: 2021-03-22 - Budowa alternatywnego wyjazdu z osiedla przy ulicy Maciejkowej, działki nr 1/11 i 50/17 obręb 3065 na Warszewie w Szczecinie
Dodano: 2021-02-18