Przetargi.pl
Remont tężni solankowej w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    aleja Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont tężni solankowej w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont 73 szt. przęseł tężni solankowej w Inowrocławiu, polegający na wymianie drewnianych elementów konstrukcyjnych tężni oraz wymianie tarniny, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Remontem są objęte 72 przęsła pełne oraz 1 przęsło, w którym znajduje się przejście. 2. W zakres robót wchodzi wymiana (demontaż i montaż nowych): 1) podłóg drewnianych tarasu widokowego; 2) tarniny; 3) łat drewnianych oraz rusztu drewnianego; 4) ok. 10% podwalin. Przęsła oznaczone w projekcie budowlanym na rysunku jako A i B należy traktować łącznie jako pojedyncze przęsło. Przed złożeniem oferty należy przeprowadzić wizję lokalną. 3. Do wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, STWIORB i poleceniami inspektora nadzoru oraz z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 2) zawiadomienie inspektora nadzoru o rozpoczęciu robót; 3) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniający termin wykonania oraz warunki finansowania zamówienia (do 7 dni od zawarcia umowy); 4) przestrzeganie warunków bhp oraz zapewnienie bezpieczeństwa dla zdrowia i życia ludzkiego zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej, z przedmiotem zamówienia na cały okres przedmiotu zamówienia; 6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas realizacji umowy wyrządzone osobom trzecim; 7) naprawianie szkód spowodowanych na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania prac. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa i specyfikacja istotnych warunków zamówienia są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.inowroclaw.pl zakładka „przetargi aktualne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie – 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). Informacje nt. wadium w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach