Miasto Inowrocław ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
- Data zamieszczenia: 2020-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
aleja Ratuszowa 36
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 555 250, , fax. 523 555 233
REGON: 59636900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont tężni solankowej w Inowrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont 73 szt. przęseł tężni solankowej w Inowrocławiu, polegający na wymianie drewnianych elementów konstrukcyjnych tężni oraz wymianie tarniny, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Remontem są objęte 72 przęsła pełne oraz 1 przęsło, w którym znajduje się przejście. 2. W zakres robót wchodzi wymiana (demontaż i montaż nowych): 1) podłóg drewnianych tarasu widokowego; 2) tarniny; 3) łat drewnianych oraz rusztu drewnianego; 4) ok. 10% podwalin. Przęsła oznaczone w projekcie budowlanym na rysunku jako A i B należy traktować łącznie jako pojedyncze przęsło. Przed złożeniem oferty należy przeprowadzić wizję lokalną. 3. Do wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, STWIORB i poleceniami inspektora nadzoru oraz z należytą starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 2) zawiadomienie inspektora nadzoru o rozpoczęciu robót; 3) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniający termin wykonania oraz warunki finansowania zamówienia (do 7 dni od zawarcia umowy); 4) przestrzeganie warunków bhp oraz zapewnienie bezpieczeństwa dla zdrowia i życia ludzkiego zgodnie z obowiązującymi przepisami; 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej, z przedmiotem zamówienia na cały okres przedmiotu zamówienia; 6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas realizacji umowy wyrządzone osobom trzecim; 7) naprawianie szkód spowodowanych na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania prac. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa i specyfikacja istotnych warunków zamówienia są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.inowroclaw.pl zakładka „przetargi aktualne”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie – 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). Informacje nt. wadium w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Mickiewicza 150/18.
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie remontu sali wykładowej i pomieszczeń przyległych w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Bachotku, 87-313 Brzozie
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez MPGN
Dodano: 2024-03-16 - Remont pomieszczeń magazynowych Działu Logistyki i Zamówień Publicznych wraz z wymianą instalacji
Dodano: 2024-03-08 - Przebudowa budynku zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej filia w Więsławicach 17, na potrzeby realizacji programu MALUCH+”
Dodano: 2024-03-04 - Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Wojnowie wraz z dostosowaniem budynku szkoły podstawowej do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-02-27 - "Termomodernizacja wraz z przebudową pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Jasnej 8 we Włocławku."
Dodano: 2024-02-27 - "Termomodernizacja wraz z przebudową pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Wiejskiej 39A we Włocławku."
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa i rozbudowa pałacu w Sicienku wraz z zagosp. terenu i infrastruktury towarzyszącej oraz zmiana sposobu użytkowania na budynek administracyjny” Realizowanego w ramach dwóch zad: etap I i II
Dodano: 2024-01-17