Przetargi.pl
Remont tarasu i wejścia bocznego do przedszkola nr. 272 przy ul. Gajcego 9 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont tarasu i wejścia bocznego do przedszkola nr. 272 przy ul. Gajcego 9 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie: „Remont tarasu i wejścia bocznego do Przedszkola Nr 272 przy ul. Gajcego 9 w Warszawie” obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wykonaniem robót budowlanych w pełnym zakresie oraz przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów. W ramach przedmiotowego zamówienia wykonawca powinien wykonać Remont tarasu zewnętrznego wraz z wejściem bocznym do przedszkola w systemie zaprojektuj i wybuduj, obejmujący prace budowlane polegające na: • Remoncie tarasu zewnętrznego, • Wykonaniu ścianek z drzwiami wejściowymi przedsionka/wiatrołapu, w obrysie istniejącego zadaszenia – wejście boczne do budynku przedszkola (elewacja wschodnia). Przedmiotowe zamówienie obejmuje: • wykonanie projektu wykonawczego w 3 egz., w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego; • wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.; • wykonanie dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy – 1 egz.; • wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanego projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót Projekt musi uzyskać uzgodnienie użytkownika obiektu oraz akceptację Inwestora, pod kątem zgodności z PFU. Prace projektowe i roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących polskich przepisów, aktualnych norm i instrukcji. Nie wyszczególnienie w niniejszych wymaganiach zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia wykonawcy od ich stosowania. Podane w programie funkcjonalno - użytkowym informacje nie zwalniają oferentów z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i uwzględnienia innych nie opisanych uwarunkowań. Niezbędne do wykonania zamówienia jest: • Opracowanie projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 ( Dz. U. 2013 poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i uzgodnienie dokumentacji projektowej z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót. • Wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy. • Wykonanie pełnego zakresu prac budowlanych w obiekcie czynnym na podstawie opracowanego projektu. • Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania,  Sporządzenie kalkulacji cen brutto dla remontu tarasu zewn. oraz remontu schodów bocznych wraz z robotami towarzyszącymi. Dokumentacja projektowa powinna: • Być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami. Na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu. • W swojej treści określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji oraz nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. • Zawierać wszystkie niezbędne sprawdzenia rozwiązań projektowych przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności (w rozumieniu przepisów ustawy „Prawo budowlane”). • Dokumentacja powinna być przekazana Zamawiającemu w formie wydruków i w postaci elektronicznej w formacie dwg oraz pdf. 1.2. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Budynek Przedszkola Nr 272 położony jest przy ulicy Gajcego 9, na terenie dzielnicy Bielany (osiedle Wrzeciono) w Warszawie. Od strony południowej budynek łączy się poprzez taras z terenem rekreacyjnym. Budynek Przedszkola wykonany w technologii prefabrykowanej, dwukondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony. Bryła budynku oparta jest na rzucie prostokąta 21,52 x 18,52 m. Układ konstrukcyjny: podłużny, 3 – traktowy, o rozstawie ścian 6,0 m. Ławy fundamentowe – żelbetowe. Ściany piwnic – prefabrykowane oraz częściowo żelbetowe, wylewane. Ściany konstrukcyjne, nadziemne – z elementów prefabrykowanych, typu szkolnego. Słupy zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne – prefabrykowane typu szkolnego. Podciągi – stalowe. Ściany zewnętrzne wypełniające pola podokienne – z gazobetonu. Ścianki działowe – z cegły dziurawki. Stropy – prefabrykowane, wielokanałowe, typu „żerańskiego”. Dach – z płytek korytkowych opartych na ściankach ażurowych z cegły dziurawki. Schody – z elementów żelbetowych prefabrykowanych i żelbetowe wylewane. Taras – ścianki oporowe betonowe, balustrada stalowo – drewniana, płyta tarasu: betonowa, gr. 15 cm, wykończona gresem. Opaska wokół budynku - z płyt chodnikowych betonowych 50x50x7 cm. Budynek posiada istniejące przyłącza oraz instalacje: - instalacje wody zimnej, - instalacje c.w., - instalacje kanalizacji sanitarnej, - instalacja hydrantowa, - instalacje gazu, - instalacje centralnego ogrzewania, - instalacje elektryczne i teletechniczne, - instalacje wentylacji mechanicznej (kuchnia), - instalacja odgromowa. 1.3. PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU, ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH PARAMETR ILOŚĆ Powierzchnia zabudowy 398,5 m2 Powierzchnia użytkowa 1 036,74 m2 Kubatura obiektu 3 856,87 m3 Ilość kondygnacji nadziemnych 2 Ilość kondygnacji podziemnych 1 Powierzchnia tarasu zewnętrznego 201,6 m2 Projektowane przegrody/ścianki wiatrołapu ok. 14 m2 Zakres robót budowlanych – wg p. 1.4.2. 1.4. WYMAGANIA ZAMAWIAJACEGO W STOSUNKU DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.4.1. CECHY OBIEKTU DOTYCZĄCE ROZWIĄZAŃ BUDOWLANO – KONSTRUKCYJNYCH I WSKAŹNIKÓW EKONOMICZNYCH (ZAKRES RZECZOWY) Roboty objęte przedmiotem zamówienia powinny być wykonane zgodnie z projektem wykonawczym, zapisami Programu, w tym z przywołanymi w nim przepisami, zgodnie z zapisami umowy, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Ponadto zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy Prawo budowlane omawiane roboty powinny być wykonane przy uwzględnieniu przewidywanego okresu i prawidłowego użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem obiektu i założeniami projektu oraz zgodnie z wymaganiami przepisów dotyczących warunków technicznych użytkowania obiektów budowlanych. Prace budowlane będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. Nie ma możliwości na czas prowadzenia robót wyłączenia obiektu z użytkowania. Do Wykonawcy należą również, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia następujące prace towarzyszące i tymczasowe: - zabezpieczenie placu budowy w zakresie niezbędnym do wykonania robót, - przygotowanie dokumentów koniecznych do otrzymania wszystkich decyzji administracyjnych, w tym dopuszczenia do użytkowania, - przeszkolenie wyznaczonego przez Zamawiającego personelu tam, gdzie jest to wymagane, - udzielenie gwarancji na warunkach określonych w umowie. Forma i standard wykończenia powinien uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu, użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować trwałością użytkową i estetyką. Elementy budowlane powinny zapewnić spełnienie podstawowych wymagań przepisów budowlanych, dotyczących w szczególności: • bezpieczeństwa konstrukcji, • bezpieczeństwa pożarowego, • bezpieczeństwa użytkowania, • odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, • ochrony przed hałasem i drganiami, • oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności przegród. Nie dopuszcza się użycia materiałów szkodliwych dla otoczenia lub wywołujących szkodliwe promieniowanie o stężeniu większym od dopuszczalnego, określonego odpowiednimi przepisami. Materiały zastosowane do wykonania zamówienia winny mieć pełną dokumentację, potwierdzającą ich przydatność dla realizacji niniejszego zamówienia. Powinny także spełniać wymogi formalne zawarte w art.5 ustawy o wyrobach budowlanych oraz winny posiadać cechy techniczne i jakościowe zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi normy zharmonizowane. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania badań lub ekspertyz potwierdzających cechy techniczne lub jakościowe zastosowanych materiałów. W przypadku materiałów, dla których wymagane są dokumenty potwierdzające cechy określone w projekcie, każda partia dostarczona na budowę musi być zaopatrzona w taki dokument. 1.4.2. ARCHITEKTURA 1.4.2.1. PODSTAWOWY ZAKRES PRAC MODERNIZACYJNYCH, WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROZWIĄZAŃ MATERIAŁOWYCH • REMONT TARASU ZEWNĘTRZNEGO • Zerwanie posadzki i okładzin z płytek gres, • rozbiórka podłoża betonowego i balustrad, • usunięcie i wywiezienie materiałów z rozbiórki poza teren budowy, • Demontaż nakryw – rusztów stalowych do studzienek piwnicznych z usunięciem i wywiezieniem mat. z rozbiórki poza teren budowy • Ułożenie nawierzchni utwardzonej np. z dekoracyjnej, kolorowej kostki betonowej, z wykonaniem koryta i warstw konstrukcyjnych podbudowy pod nawierzchnię oraz usunięciem i wywiezieniem nadmiaru ziemi z korytowania, • Wykonanie nawierzchni na schodach tarasu • Montaż balustrady tarasowej ze stali nierdzewnej , • Montaż nowych nakryw studzienek piwnicznych ze stali płaskiej, • Wykończenie murków oporowych tarasu, np. ŚCIANKI PRZEDSIONKA/WIATROŁAPU – w obrysie istn. zadaszenia nad wejściem bocznym do budynku (elewacja wschodnia): Przewiduje się następujący zakres robot: - montaż (1 szt.) ścianki z profili aluminiowych: przegrody nieotwierane, szklone szybą bezpieczną, - montaż (1 szt.) ścianki z profili aluminiowych: przegroda z drzwiami wejściowymi, dwuskrzydłowymi (np. 1,30x2,05 m), szklona szybą bezpieczną, - montaż (1 szt.) okna z profili aluminiowych, szklonego szybą bezpieczną. Zamawiający wymaga, aby nowe przegrody/ścianki posiadały parametry funkcjonalne i jakościowe: - współczynnik przenikania ciepła Umax - zgodnie z Wymaganiami izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii) do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2019.1065), - przegrody z profili aluminiowych o parametrach: kształtowniki aluminiowe min. trzykomorowe, właściwości mechaniczne kształtowników powinny być zgodne z PN-EN755-2-2001, a odchyłki od wymiarów zgodne z PN-EN12020-2-2004, malowane proszkowo farbami poliestrowymi w kolorze białym; odporność powłoki na korozję wg PN-76/h-0406/02; stan powłoki bez zmian po 20 cyklach działania w temperaturze 35°C — mgły solnej, grubość powłoki nie mniejsza niż 60 μm, twardość względna nie mniej niż 0,7; odporność na działanie cieczy -stan powłoki bez zmian po 1000 h działania wody destylowanej o temperaturze 3°C i 40°C, szklone zestawem szybowym: dwustronnie szkło klasy co najmniej P2 wg PN-EN 356, wypełnione argonem; akcesoria łączące - złączki narożne, wkręty, śruby, podkładki z aluminium, stali nierdzewnej lub ocynkowanej; - uszczelki z kauczuku syntetycznego EPDM wg normy DIN 7863 i normy wykonawczej DIN 7715 E2.; w drzwiach - 2 zamki antywłamaniowe klasy C wpuszczane z wkładkami patentowymi, skrzydła drzwiowe wyposażone w: trzy zawiasy (z regulacją w trzech płaszczyznach), próg o wysokości max. 5 mm. Zastosowana ślusarka musi spełniać normy bezpieczeństwa p.poż. Wyroby do momentu wmontowania powinny posiadać opakowanie producenckie, z informacją o rodzaju i jakości wyrobu, aprobatą i dopuszczeniem do stosowania w budownictwie. Wyroby powinny posiadać trwałe i nie uszkodzone powłoki malarskie, systemy okuciowe, uszczelki i zamknięcia zgodne z projektem i aprobatami dla poszczególnych wyrobów. Każdy wbudowywany wyrób powinien posiadać wszystkie wymagane aprobaty, dopuszczenia, atesty (w tym PZH) do stosowania w budownictwie Nie dopuszcza się stosowania wyrobów uszkodzonych i nie posiadających oryginalnych opakowań. Do każdego wyrobu musi być dołączona producencka instrukcja montażu i dedykowane przez producenta elementy mocujące w wystarczającej wg instrukcji liczbie Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany w dniu 14 kwietnia 2020 r. przez Izabelle Krawczyk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji elektronicznej zobowiązani będą do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) najpóźniej w terminie wskazanym przez zamawiającego - w Zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. Nr 2 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp. - zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: e) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; f) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; g) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; h) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych i zawodowych, robót budowlanych których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia w zakresie zdolności technicznych i zawodowych, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie wykaże w całości podmiot trzeci, który będzie bezpośrednio świadczył usługę. a)Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku nie dopełnienia powyższego, powyższe będzie skutkowało nie dopuszczeniem Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, albo inna osoba niż podpisująca wniosek (np. tylko jeden członek zarządu w przypadku wieloosobowej reprezentacji), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub udzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 3. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Żaden z Wykonawców składających wspólnie wniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt 3) Ogłoszenia oraz dokumenty określone w sekcji III.4 Ogłoszenia, składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek - każdy z nich.) Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://bielany.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Złożenie większej liczby wniosków spowoduje odrzucenie wszystkich złożonych wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 3) Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: a) musi zostać sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem, b) wniosek i wszystkie załączone dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/ób upoważnionej/ych do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5) Osobą stwierdzającą zgodność kopii dokumentu z oryginałem musi być osoba/y upoważniona/e do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym firmy lub zgodnie z pełnomocnictwem. 6) Poprawki lub zmiany (również przy użycia korektora) powinny być parafowane przez osobę/y podpisującą/e wniosek. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8) Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 9) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej w ogłoszeniu ustawą. 10) Nr sprawy UD-III-WZP.271.42.2020.PZA - Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z Zamawiającym, powoływać się na wskazany nr sprawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach