Przetargi.pl
Remont Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 10 w zakresie elewacji

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Wojska Polskiego 10 w zakresie elewacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont Szkoły Podstawowej nr 3 w Tychach przy ul. Wojska Polskiego 10 w zakresie elewacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - wymianę okien poddasza oraz drzwi na drewniane lub metalowe okleinowane laminatem drewnopodobnym ze szkleniem antywłamaniowym na parterze budynku - demontaż zbędnego osprzętu elektrycznego na elewacji, - demontaż klimatyzatorów na elewacji, - wymiana zwodów uziemiających na elewacji, - demontaż rynien i rur spustowych na obszarze całego budynku, - demontaż obróbek blacharskich, - demontaż krat okiennych, - wykonanie nowego tynku na balustradzie, - wymiana tynków na nowe na elewacjach całego budynku - w miejscach gdzie istniejący tynk jest odspojony, - wykonanie powłoki anty-graffiti w obrębie boniowania cokołu, - odtworzenie wszystkich detali architektonicznych elewacji, - remont gzymsów, - malowanie całości elewacji, - montaż nowych parapetów okiennych z blachy tytanowo- cynkowej, - montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytanowo- cynkowej - malowanie elementów stalowych, podkład + warstwa nawierzchniowa, - wymiana zadaszenia zsypu do kotłowni na kratę stalową, - montaż systemowych zadaszeń szklanych nad drzwiami do budynku wg części graficznej opracowania, - montaż klimatyzatorów i malowanie ich stojaków, po wykonaniu remontu elewacji, - montaż nowych krat na oknach budynku, - montaż tablic informacyjnych na budynku, - ponowny montaż krat po ich uprzednim pomalowaniu (podkład + warstwa nawierzchniowa), - montaż kolcy przeciw siadaniu ptactwa na elewacji budynku, - montaż zdemontowanego uprzednio oświetlenia elektrycznego, - remont spoczników betonowych, - remont kamiennych murków oporowych w zakresie czyszczenia, uzupełnienia spoin oraz wymiany czap betonowych ( murek oporowy od strony południowo- wschodniej; zachodniej oraz południowej przy sali gimnastycznej), - remont schodów terenowych w zakresie skucia luźnych fragmentów betonu, oczyszczenia powierzchni, przygotowania szalunku oraz uzupełnienia schodów zaprawa odporną na m.in. warunki atmosferyczne, obciążenia oraz ścieranie ( schody terenowe od strony południowo- wschodniej i zachodniej – zgodnie z załącznikami fotograficznymi w dokumentacji projektowej), - uprzątnięcie terenu. UWAGA! Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w Projekcie budowlano – wykonawczym remontu elewacji i zagospodarowania terenu SP 3 autorstwa „P&M” PROJEKT Przemysław Płowecki, 42-217 Częstochowa ul. Waszyngtona 24/3 oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumentacja projektowa autorstwa jw. obejmuje dodatkowo zakresem realizację zagospodarowania terenu tj.: wymianę nawierzchni z płyt chodnikowych wokół budynku oraz wymianę nawierzchni bezpiecznej placu zabaw co nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100 PLN); Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełnione zbiorcze zestawienie – kosztów zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ; 3. oświadczenia wymienione w pkt 6.4.2; 7.1 – 7.4 SIWZ (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ); 4. dowód wpłaty wadium; 5. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach